کد خبر: ۳۶۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴ 21 January 2017
رئیس اتاق اصناف با اشاره به اینکه تنها 100 واحد صنفی ساختمان پلاسکو تحت پوشش بیمه ایران بوده‌اند، گفت: این بیمه تنها شامل اجناس و سرمایه جاری حادثه‌دیدگان بوده است.

علی فاضلی با حضور در برنامه تلویزیونی «تیتر امشب» گفت: هیچ‌یک از این املاک تحت پوشش بیمه نبوده‌اند و تنها اجناس و سرمایه جاری 100 واحد صنفی از پوشش بیمه‌ای برخوردار بودند که این یکی از اهمال‌کاری‌هاست.

وی با انتقاد از انتشار برخی اطلاعات در فضای مجازی برای دل‌سرد یا تحریک کردن مردم اظهار داشت: اطلاعاتی به اشتباه در مورد برآورد هزینه خسارت یا عدم پرداخت خسارت به حادثه‌دیدگان منتشر می‌شود در حالی که اکنون باید تنها به این موضوع بپردازیم که چگونه شرایط را تحت کنترل دربیاوریم.

فاضلی با بیان اینکه در این واحد تجاری 560 بنگاه کارآفرین فضایی برای اشتغال را فراهم ساخته گفت: با وقوع این حادثه سه هزار نفر کار خود را از دست داده که منتظر ایجاد فضایی برای اشتغال هستند.

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه اغلب این بنگاه‌های کارآفرین مرکز پخش تولیدات خود بوده‌اند، اظهار کرد: از روز گذشته کمیته‌ای در اتاق تهران تشکیل شده تا میزان سرمایه خسارت‌دیده در بخش ساختمان و سرمایه‌گذاری در بخش اقلام تولیدشده مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین افزود: فعلا نمی‌توان میزان خسارت را برآورد کرد اما در تلاش هستیم تا ظهر فردا و با حضور مسوولان مربوطه برآورد نهایی انجام و اعلام گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار