هفته اول برگشت لیگ برتر نوجوانان کشور
هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور صبای قم برابر پورالبرز صف‌آرایی می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 19 January 2017
به گزارش تابناک قم، هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور صبای قم برابر پورالبرز صف‌آرایی می‌کنند.

لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور از سیزدهم آبان ماه در 4 گروه هفت تیمی که گروه نخست این مسابقات 8 تیمی بود آغاز شده است.

نمایندگان فوتبال استان قم در این مسابقات در گروه دوم با تیم‌های پورالبرز، سپاهان و دخانیات گیلان، تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز و ملوان انزلی هم‌گروه شدند تا نسبتاً به سایر حریفان کار سختی را داشته باشند.

در نیم فصل نخست این مسابقات نوجوانان صبای قم به جایگاه سوم بسنده کردند و پس‌ از آن به تعطیلات 27 روزه رفتند تا خود را برای دور برگشت آماده سازند.

تیم نوجوانان صبای قم در این مدت تمرینات خود را ادامه داد و نظر کادر فنی این تیم محمد طه فراهانی به جمع صبایی‌ها اضافه شد.

شاگردان محسن یزدی در هفته دهم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر پورالبرز صف‌آرایی می‌کنند.

در دور رفت این مسابقات صبایی‌ها با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشتند و هفته دهم این رقابت‌ها با برگزاری هشت دیدار همزمان آغاز می‌شود.

در یکی از این دیدارها از ساعت 14 روز پنجشنبه 30 دی‌ماه دو تیم به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار دو تیم در ورزشگاه 22 بهمن ولدآباد البرز در حالی برگزار می‌شود که این مسابقه از نظر جایگاه برای هر دو تیم اهمیت دارد.

صبایی‌ها هم‌اکنون با 12 امتیاز در رده سوم قرار دارند و حریفشان نیز عنوان ششمی را در اختیار گرفته‌اند.

فوتبالیست‌های قمی اگر به دنبال صعود به مرحله دوم مسابقات باشد در این مسابقه محکوم‌ به پیروزی هستند و تا اختلاف خود را با تیم‌های بالای جدولی کاهش دهند.

در این بازی دو غایب در صبا وجود دارد سالار عسگری بازیکن انزلیچی صبا به علت امتحانات قادر به همراهی تیم خود نیست و محمدرضا سیرلانی  به علت اعتراضاتی که در دور رفت برابر تراکتور به داوری داشت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار