با حضور معاون رییس جمهوری:
تابناک چهارمحال وبختیاری - استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاونان رییس جمهوری اعتبار پروژه های این استان را در سطح ملی بررسی و پیگیری کرد.
کد خبر: ۳۶۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 16 January 2017
به گزارش تابناک- در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تخصیص به موقع و کامل اعتبارات پروژه ها در تکمیل و بهره برداری پروژه های این استان مورد تاکید قرار گرفت.
قاسم سلیمانی دشتکی در این دیدار افزود: تسریع در جذب اعتبارات و بهره برداری از پروژه های چهارمحال و بختیاری از مهمترین اولویت های کاری استان است.
وی تصریح کرد: با پیگیری های فراوان اعتبارات ملی مطلوبی برای اجرای پروژه های توسعه ای استان جذب و هزینه شده است و در همین راستا بسیاری از شاخص های توسعه ای چهارمحال و بختیاری در مدت فعالیت دولت یازدهم ارتقاء یافته است.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در نشست جداگانه با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران استان در اولویت قرار دارد.
وی گفت: عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی، منطقه ای و ملی مرهون خدمات و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است، به همین منظور باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.
همچنین حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهتمام ویژه استاندار چهارمحال و بختیاری به خاطر پیگیری مسائل خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران قدردانی کرد.
وی همچنین در نشستی با مدیران شرکت سی. ای. تی. آی. سی 'catic' چین افزود: چهارمحال و بختیاری به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی آمادگی دارد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: به همین منظور شرایط سرمایه گذاری حوزه های مختلف در چهارمحال و بختیاری آسان شده و تسهیلات لازم در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.
وی یادآور شد: مسئولان این استان برای حضور سرمایه گذاران خارجی با رعایت توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی در این استان آماده همکاری هستند.
مدیران شرکت سی، ای، تی، آی، سی 'CATIC' چین با استاندار چهارمحال وبختیاری آمادگی خود را برای حضور در پروژ های سرمایه گذاری استان اعلام کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در نشستی با مسئولان مجموعه فرهنگی یادآفرین اظهار کرد: مدیریت ارشد استان از اجرای پروژه های نوین در برندسازی شهری، ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی، گردشگری و تاریخی این استان حمایت می کند.
وی گفت: حمایت از اجرای این پروژه ها به پویایی، نشاط و توسعه شهری کمک می کند.
سلیمانی دشتکی همچنین در مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) ضمن ادای احترام به مقام والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و عرض تسلیت به فرزندان و بیت مرحوم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، تسلیت مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری را به خانواده داغدار ایشان ابلاغ کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار