برای نخستین بار در کشور روی داد؛
تابلوی جدید دبستان ابتدایی آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان چهارمین مدرسه فرهنگ در تربت حیدریه خراسان رضوی، بر سر درب ورودی این دبستان نصب شد.
کد خبر: ۳۶۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 16 January 2017
معاونت مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک رضوی اظهار کرد: با توجه به تصویب کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش تربت حیدریه و برای گرامیداشت یاد و بزرگداشت شخصیت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نام ایشان را برای دبستان ابتدایی فرهنگ تربت حیدریه انتخاب کردیم و همزمان با هفتم این مرحوم نیز تابلو نصب شد.
 
 رونمایی از دبستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تربت حیدریه
 
سعید نیرویی در پاسخ یه اینکه آیا این نامگذاری با انتصاب فرماندار جدید تربت حیدریه یا به دستور اداره کل صورت گرفته ، گفت: هیچ اعمال نفوذ یا دستوری در کار نبوده بلکه به سبب قدرشناسی از عمری مجاهدت و خدمات یار دیرین امام و ولایت ، آیت الله هاشمی نام ایشان را برگزیدیم و این امر، مورد استقبال آحاد گروه‌ها و مردم نیز واقع شد.
وی درباره نام سابق این دبستان نیز گفت: در تربت حیدریه چهار مدرسه فرهنگ فعال است که سه مدرسه دیگر با عنوان‌های قدس ، امام خمینی(ره) ، زنده یاد مسعود محقق نامگذاری شده بود و این دبستان نیز از آغاز امسال افتتاح شده بود که صرفا با نام دبستان فرهنگ آن را می‌شناختند و اینک به عنوان دبستان فرهنگ آیت الله هاشمی رفسنجانی مزین شد.
مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه درباره این دبستان نیز گفت: دبستان پسرانه فرهنگ آیت الله هاشمی درحال حاضر 173 دانش آموز دارد و البته در منطقه ای کم برخوردار و محروم از شهر تربت حیدریه واقع شده است.
نیرویی همچنین از نصب تابلوی این دبستان همزمان با هفتم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور مدیر آموزش و پرورش نیشابور و مدیران مدارس این شهر خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار