رمضانپور نرگسی به تابناک گفت ؛
تابناک / رحلت آیت الله هاشمی نه تنها برای جامعه ایران بلکه برای همه مبارزینی که علیه سلطه جهانی اقدام میکردند شوک بزرگی بود. و همه این مبارزین از تفکر و تجربه مبارزاتی آیت الله هاشمی بهره میبردند.
کد خبر: ۳۶۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 16 January 2017
تابناک / رحلت آیت الله هاشمی نه تنها برای جامعه ایران بلکه برای همه مبارزینی که علیه سلطه جهانی اقدام میکردند شوک بزرگی بود. و همه این مبارزین از تفکر و تجربه مبارزاتی آیت الله هاشمی بهره میبردند.
 
به گزارش تابناک گیلان، احمد رمضانپور نرگسی طی گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: خیلی ها این روزها درباره آیت الله هاشمی صحبت ها کردند ولی مهمتر از آن، آن هایی که در زمان حیات آیت الله هاشمی خاصه در دهه اخیر علیه ایشان صحبت میکردند، تهمت میزدند و ناسزا می‌گفتند، به این نتیجه رسیدند که ایشان یک یار دیرین امام و رهبری بودند. و این نشان دهنده آن است که هم حیات انسان های بزرگ و هم ممات و مرگشان هموراه منشا خیر و برکت و آگاهی جامعه است و سبب میشود اتحاد و همدلی میان اقشار مختلف مردم ایجاد شود.

نماینده ادوار مردم رشت تصریح کرد: ستون های نظام و انقلاب را تخریب نکنیم تا خدایی نکرده انقلاب به خطر نیافتد. احترام بزرگان مان و همه کسانی که برای به ثمر نشستن این انقلاب مبارزه کردند و هزینه های زیادی را متحمل شدند، کسانی که برای تثبیت نظام از همه چیز خود گذشتند را از هر جناحی که باشند رعایت کنیم و قدر این عزیزان را بدانیم.

نماینده پنجم مردم رشت گفت: عروج آیت الله هاشمی خیلی برای ما تلخ بود، ایشان فردی بود که سال ها در زیرشکنجه های ساواک مقاومت کرد و دوستان انقلاب را لو نداد و سکوت کرد، و در همین دهه اخیر که واقعا در زیر موج تهمت ها و تخریب ها قرار داشت همان رویه زمان انقلاب را در پیش گرفت و برای حفظ مصلحت نظام سکوت اختیار کرد ؛ آقای هاشمی یک پدیده بود برای نظام و انقلاب، آقای هاشمی سند زنده انقلاب بود، آقای هاشمی صندوقچه اسرار نظام جمهوری اسلامی بود که امروز دیگر ما این شخصیت برجسته را در میان خود نداریم و امیدواریم از مابقی داشته ها و آنهایی را که هنوز زنده اند، از هر جناح و هرتفکری که هستند، حفظ کنیم.

نماینده ششم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد جریان سیاسی؛ در کل کشور دو جریان مهم مدافع انقلاب و اسلام و رهبری وجود دارد که یکی جبهه اصلاحات است و دیگری جبهه اصولگرایان ؛ هر کدام از این جبهه ها، احزاب تشکلات و گروه های سیاسی خاص خودشان را دارند و علیرغم اینکه حدود 220 الی 230 حزب و تشکل دیگر در کشور وجود دارد اما جریان سیاسی کشور حول محور همین دو جبهه مهم می‌چرخد.
 
رمضانپور در پایان گفت: طبیعی است که در زمان انتخابات رقابت بین این دو جریان شکل میگیرد و توده مردم در جامعه هم با بررسی همه جوانب مختلف و رویکردهایی که این دو جریان از خود نشان میدهند گزینه مورد نظر خود از این دو جبهه انتخاب میکنند تا به بهترین شکل منافع سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... جامعه تامین شود و مطمئنا اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو از آقای دکتر روحانی عبور نخواهند کرد و همچنان ایشان را گزینه خود مدنظر در انتخابات ریاست جمهوری 96 خواهند داشت، و بالتبع جبهه اصلاح طلبان استان گیلان هم از آقای دکتر روحانی حمایت خواهند کرد و حتما برای این حمایت نیز ساز و کارهایی در نظر خواهند گرفت که به موقع تشریع خواهد شد تا مردم فهمیم گیلان نیز در جریان قرار بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار