کد خبر: ۳۶۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 16 January 2017

تابناک / استاندار گیلان گفت: رعایت مر قانون، امنیت و آرامش، صحت انتخابات و مشارکت حداکثری چهار اصل مهم در انتخابات سال ۹۶ است.



وی با بیان اینکه مجریان انتخابات در استان موظفند با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط شرایط مشارکت گسترده‌ی مردم را در انتخابات پنجمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری فراهم کنند گفت: اعضای ستاد انتخابات از امروز در کنار وظایف  ذاتی که در سمت‌های خود برعهده دارند موظفند وظایف محوله را با حساسیت بالا و به نحو احسن انجام دهند.


وی گفت: البته انجام وظایف انتخاباتی نباید رسالت‌های دیگر اعضای ستاد انتخابات در خدمات‌رسانی به مردم در وظایف، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و اطلاع رسانی که دارند را کم کمرنگ کند.


استاندار گیلان با اشاره به اینکه رئیس جمهوری به  عنوان دومین مقام کشور اختیارات گسترده‌ای براساس قانون اساسی دارد گفت : اهمیت انتخاب ریاست جمهوری در بعد کلان ملی و انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در بعد محلی و منطقه‌ای موجب حساسیت بالای انتخابات سال آینده است.


وی گفت : باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب رعایت مرقانون، امنیت و آرامش، صحت انتخابات و فراهم کردن زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیش‌رو حائز اهمیت است.


وی با بیان اینکه رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات گیلان دارای سوابق و تجربه‌ی لازم در برگزاری انتخابات هستند گفت : آموزش‌های لازم به مجریان انتخابات با جدیت پیگیری شود.


استاندار گیلان همچنین رعایت اصل بی‌طرفی را از سوی اعضای ستاد انتخابات و برگزار کنندگان انتخابات مهم و ضروری دانست.


گفتنی است در پایان این نشست، احکام رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات استان گیلان از سوی استاندار اهداء شد.


با حکم استاندار گیلان روزگذشته ، محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات ورئیس ستاد امنیت انتخابات ،  علی اکبر پراوزان مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان،  محمدحسین اصغریان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات، محمد حسینی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته‌ی حقوقی ستاد انتخابات استان،نادر عبدا… پور مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و جانشین ستاد امنیت انتخابات،علی پناهی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته‌ی حراست و استعلامات ستاد انتخابات، یوسف گلشن معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته‌ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات، قاسم روحانی‌فر مدیر کل ثبت احوال با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات و سعید زاهدی مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه‌ی دولت استانداری را با حفظ سمت  به عنوان عضو و مسئول کمیته‌ی فناوری اطلاعات ستاد انتخابات منصوب کرد.


استاندار گیلان در احکام دبیر ،اعضاء و  مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان گیلان نیز اظهار امیدواری کرده است : با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید ضمن هماهنگی با رئیس ستاد انتخابات استان با اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری در برگزاری انتخاباتی شکوهمند در شأن مردم ولایتمدار گیلان در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش که در آن به حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس و برابر مر قانون توجه لازم شود، موفق و مؤید باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار