تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برای سهولت در تردد ساکنان مسکن مهر رشت نیازمند ایجاد ایستگاه‌های ثابت تاکسی در آن مسیر هستیم.
کد خبر: ۳۶۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 15 January 2017
تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برای سهولت در تردد ساکنان مسکن مهر رشت نیازمند ایجاد ایستگاه‌های ثابت تاکسی در آن مسیر هستیم.
 
فاطمه شیرزاد اظهار کرد: تاکنون یکسری از مشکلات مسکن مهر رشت از جمله آسفالت تا حدودی برطرف شده و برای رفع مشکلات ساکنان آن نیازمند توجه بیشتر مسئوولان هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه شرایط تردد ناوگان اتوبوسرانی در مسیر مسکن مهر رشت فراهم شده است تصریح کرد: اکنون یک دستگاه اتوبوس مشغول به خدمات‌رسانی در این مسیر بوده که پاسخگوی نیاز اهالی آن منطقه نیست.
 
شیرزاد با بیان اینکه جمعیت بسیاری سا‌کن مسکن مهر هستند یادآور شد: با توجه به اینکه فاصله بین مجتمع مسکونی مهر، درمانگاه، فروشگاه و... مسکن مهر رشت طولانی بوده، بنده اعتقاد دارم که باید هرچه سریع‌تر خطوط تاکسیرانی در آن مسیر راه‌اندازی شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر رشت ایجاد پارک، اجرای آسفالت،ایستگاه آتش نشانی و... را از جمله اقدام‌های شورا و شهرداری رشت در مسکن مهراین شهر دانست و خاطرنشان کرد: این خدمات باید افزایش یابد و دیگر دستگاه‌های متولی نیز به فکر رفع مشکلات رفاهی آن منطقه باشند.
 
وی اتوبوس‌های فعال در رشت را 50 دستگاه اعلام کرد و گفت: با توجه به حجم جمعیتی شهر رشت برای رسیدن به استانداردها در ناوگان اتوبوسرانی به تعداد ۱۳۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیازمند هستیم.
 
شیرزاد بیان کرد: قرار داد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید بین شهرداری و شرکت سبلان خودرو منعقد شده و این تعداد اتوبوس اردیبهشت ماه سال آینده به ناوگان اتوبوسرانی افزوده می‌شود.
 
به گفته وی، ۶ هزار خودروی تاکسی در رشت وجود دارد که از این تعداد ۴ هزار دستگاه در خطوط شهری فعال است.
 
 

برچسب ها: فاطمه شیرزاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار