کد خبر: ۳۶۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 15 January 2017
تابناک / امام جمعه تالش با ابراز گلایه از نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال، گفت: نماینده تالش در جایی که نباید صحبت کند صحبت و جایی که باید صحبت کند صحبت نمی کند.

حجت الاسلام حسین انصاری، امام جمعه تالش عصر دیروز (۲۵ دی) در آیین تکریم و معارفه فرماندار تالش در محل سالن کوثر فرمانداری این شهرستان با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهارکرد : آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام و رهبری بود.

 

امام جمعه تالش با بیان اینکه هر کسی یک ذره کار خیر کرده باشد نتیجه اش را می بیند، تصریح کرد: هر کسی کار شر کند نتیجه اش را می بیند و به حسابش رسیدگی می شود.


حجت الاسلام انصاری خدمت به مردم را عین  عبادت دانست و خاطر نشان کرد: خدمت به مردم نزد ایزد منان اجر و پاداشی والا دارد.

 

وی به خدمات فتح اللهی، فرماندار پیشین تالش در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: فتح اللهی در مدت خدمتشان در سکان فرمانداری تالش بسیار خوب کار کردند و کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشت.


وی تصریح کرد: فتح اللهی در برنامه های فرهنگی شهرستان نیز یارو یاور دست اندرکاران فرهنگی  و در این زمینه جزء موفق ترین فرماندارن استان بود.


امام جمعه تالش برای فرماندار جدید این شهرستان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و افزود: ان شاء الله فرماندار جدید در راستای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان گام بردارند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند که ان شاء الله اینگونه نیز خواهد بود.


حجت الاسلام انصاری در پایان با ابراز گلایه از نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال، گفت: نماینده تالش در جایی که نباید صحبت کند صحبت می کند و جایی که باید صحبت کند صحبت نمی کند.


حجت الاسلام حسین خانی پور، امام جمعه اهل سنت مسجد محمدیه تالش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه استاندار گیلان بارها در شهرستان تالش حضور یافته اند، اظهارکرد: این حضور استاندار در تالش مایه خرسندی است و امیدوارم این حضور ها ادامه داشته باشد.


وی با بیان اینکه فتح الهی فرمانداری مدیر و مدبر بود، افزود: فرماندار پیشین تالش با مردم و ارباب رجوع برخورد خوب داشت.


امام جمعه اهل سنت مسجد محمدیه تالش با اشاره به اینکه در شهرستان تالش اقوام مختلف و شیعه و سنی با صمیمیت و مهربانی در کنار همدیگر زندگی می کنند، تصریح کرد: فرماندار پیشین تالش در خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و برای شان در هر کجا که باشند آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.


حجت الاسلام خانی پور برای سید عیسی مهدوی نیز در مسئولیت فرمانداری تالش آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و گفت: ان شاء الله فرماندار جدید تالش نیز در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان گام بردارند.


گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات علی فتح الهی فرماندار پیشین تالش تجلیل و سید عیسی مهدوی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار