کد خبر: ۳۶۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 14 January 2017
تابناک / نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله هاشمی از تحلیلگران خوب مسائل سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی بود و تحلیل‌های ایشان رو به جلو بود.

سیدکاظم دلخوش در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: رحلت یار دیرینه انقلاب و رهبری و شاگرد امام راحل مایه اندوه و تاثر فراوان شد.

وی با بیان اینکه «همواره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صحنه‌ و عرصه‌های مختلف قبل و پس از انقلاب حضور داشت و خدمات ارزنده‌ ایشان هیچگاه از خاطره‌ها محو نخواهد شد» افزود: آیت‌الله هاشمی یکی از ستون‌ها و استوانه‌های نظام بود.

دلخوش با بیان این‌که «خدمات ایشان قبل انقلاب و در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و پس از انقلاب فراموش نشدنی است» خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی از چهره‌هایی بود که همراه با شهیدان بهشتی، باهنر و مفتح و مقام معظم رهبری در کنار امام به خوبی نقش خود را در هدایت جامعه ایفا کرد.

وی با بیان اینکه «ما به عنوان مردم مسلمانِ یک کشور اسلامی که ام‌القری جهان است باید با کنارگذاشتن حاشیه‌ها رأفت و وحدت اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم» گفت: آیت‌الله هاشمی نقشی اثرگذار و بی‌بدیل در جبهه و جنگ داشت. خدمات و نقش اثرگذار ایشان هم در قطعنامه 598 و هم در راه‌اندازی حرکت‌های بسیجیان و مردم در دفاع از کشور از ذهن‌ها محو نمی‌شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس به خدمات آیت‌الله هاشمی در مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست جمهوری و... اشاره و تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی از تحلیلگران خوب مسائل سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی بود و تحلیل‌های ایشان رو به جلو بود؛ بدین معنا که مسائل را چندین سال جلوتر پیش‌بینی می‌کرد.

وی با یادآوری اینکه «سفر معروف ایشان به شوروی در ارتباط با تخصص مسائل فضایی و دیدگاه‌های تخصصی را از یاد نخواهیم برد» افزود: آیت‌الله هاشمی نقشی انکارناپذیر در سازندگی کشور داشتند و  زمان ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی دوران سازندگی بود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه «آیت‌الله هاشمی همواره در کنار و مطیع امام و مقام معظم رهبری بود» اظهار کرد: ایشان یکی از افرادی بودند که علی‌رغم وجود سلیقه‌های مختلف همواره جامعه را به آرامش دعوت و مدیریت می‌کردند. اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران از درگاه خداوند منان برای آن مبارز و مجاهد نستوه انقلاب علو درجات را مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار