کد خبر: ۳۵۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 13 January 2017
سرمربی پرسپولیس از حمایت هواداران تیمش تشکر کرد.
 
به گزارش انتخاب؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از دیدار برابر سایپا گفت: قبل از هر چیز به بازیکنانم بابت نبرد جانانه ای که داشتند تبریک می گویم. از هواداران به خاطر حمایت خوبشان تشکر می کنم. از همبستگی بازیکنانم راضی هستم و تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. ما سایپا را آنالیز کرده بودیم و دیدید که تیم دست و پا بسته ای نبود و آقای فرکی هم تیمی خوب بسته اند و امروز هم بازی سختی برای ما بود چون همیشه اولین بازی در خانه همواره سخت است. امیدوارم با حمایت هواداران این پیروزی ها ادامه داشته باشد. ما مستحق پیروزی بودیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.
 
برانکو درباره داوری گفت: اینجور بازی ها ریسک بالای دارد و داروهایی باید داوری کنند که بتوانند بازی را مدیریت کنند. همچنین او درباره حضور فرشاد احمدزاده در سمت چپ خط دفاعی و عدم تعویض پلی یانسکی در ترکیب گفت: می خواستم با حضور فرشاد در سمت چپ تیم همچنان فاز هجومی داشته باشد و با حضور علیپور موقعیت گل های بیشتری خاق کنیم.  
 
برانکو درباره بازی با فولاد گفت: هر بازی برای ما سخت است و هر تیمی هم به اهواز برود بازی سخت در پیش دارد. ما در این بازی فرشاد و کامیابی نیا را نخواهیم داشت و همچنین این بازی با حضور ساسان در فولاد هم برای ما سخت خواهد بود. امیدوارم بتوانیم دست پر از اهواز بازگردیم.
 
برانکو همچنین درباره حضور رامین رضاییان در بازی با فولاد گفت: رامین 20 روزی است که با تیم تمرین نکرده است و از ناحیه کمر مشکل دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار