کد خبر: ۳۵۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 12 January 2017
تابناک / علی اکبر پر اوزان عصر چهارشنبه در جلسه گردهمایی شوراها و دهیاران بخش مرکزی و رانکوه شهرستان املش بیان کرد: رأی مردم برای ما مهم است و از آن تمکین می کنیم.
 
وی ادامه داد: دولتی که با رأی مردم سر کار بیاید ، باید حمایت شود چنانکه رهبر معظم انقلاب بر اساس رأی مردم، از دولت وقت حمایت می کنند.
 
مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری گیلان افزود: مدیران دولت، باید نسبت به تبلیغ و اطلاع رسانی عملکرد دولت، اهتمام داشته باشند و اگر مدیری نتواند این مهم را انجام دهد، توانمند نیست.
 
وی افزایش مشارکت عمومی در عرصه هایی همچون انتخابات را نیازمند افزایش آگاهی مردم دانست و گفت: در این راستا ، رسانه ها بهترین محمل برای آگاهی بخشی هستند.
 
به گفته پراوزان، افرادی که نگران حضور مردم هستند، فقط خودشان را قبول دارند حال اینکه اگر قرار باشد مردم تصمیمی را بگیرند و بخواهند نهادی را تشکیل دهند، چه جای نگرانی است؟
 
وی در بخش دیگری از سخنانش خود، با یادآوری رشادت ها و ایثارهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، امنیت امروز کشور را مرهون آن شجاعت ها و فداکاری ها دانست و افزود: اکنون نیز پشتوانه ما در صحنه های مهم، مردم هستند؛ مردمی که مشارکت سیاسی و ملی آنان، بسیار نقش آفرین است.
وی افزایش مشارکت مردم در عرصه های مختلف همچون انتخابات را موضوعی عنوان کرد که از هر امر دیگری برای مسئولان مهمتر است و گفت: التزام به قانون ، اساس انتخابات است و بی قانونی باعث ازهم پاشیدگی می شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در خاتمه سخنانش، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی، او را فردی عنوان کرد که وجودش با اسلام و جمهوری اسلامی بود و هرجا نظام در چالش یا خطری می افتاد، چتری برای نجات می گشود.
یونس محمودی فرماندار املش نیز در این نشست گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید، تقویت عقلانیت، اعتدال و تدبیر در امور است و مفتخریم که طی سه سال این دولت، با مشی و نحله اعتدال بر حرکت های افراط گرایانه تسلط یافتیم.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار