کد خبر: ۳۵۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 12 January 2017
تابناک / این روزها تیم‌های ریشه‌دار لیگ یک مثل نساجی و حالا سپیدرود رشت یک مشتری پروپا قرص دارند.

مشتری‌ای که تا چند سال گذشته حتی نمی‌شد نام کامل او را نوشت. از آنهایی که در هر خبر و در هر حادثه‌ای نام مخففشان نوشته می‌شود. خ.م!

حالا اما شاید بشود او را به نام کاملش صدا کرد. خشایار محسنی. بعد از این که تلاش‌های او برای خرید نساجی ناکام ماند حالا طعمه جدیدی را انتخاب کرده است. سپیدرود رشت.

دیگر تیم بالانشین و البته بدون پول لیگ یک که شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد. این فاکتورها یعنی بهترین موقعیت برای خشایار محسنی. شنیده می‌شود که او مذاکراتی با مسئولان این باشگاه داشته و قرار است در روزهای اخیر جلسات نهایی در این خصوص برگزار شود.

البته با توجه به این که رسانه‌ای شدن خرید نساجی حاشیه هایی را بوجود آورد که در نهایت به کنسل شدن این قضیه انجامید، محسنی و اطرافیانش در تلاش هستند تا این بار قضیه را در سکوت خبری کامل نهایی کنند.

مطمئنا دیدن بی‌پولی تیم‌های ریشه‌دار و پرطرفداری مثل نساجی و سپیدرود رشت آن هم درروزهایی که بالانشینی را تجربه کرده و با چنگ و دندان می‌خواهند حقشان را از این فوتبال گرفته و به لیگ برتر بیایند بسیار دردناک است.

اما شاید تحمل این وضعیت برای همه آنهایی که فوتبال را دوست دارند و بیشتر از آن سپیدرود را دوست دارند بهتر از تحمل این باشد که فردی مالک باشگاه‌هشان باشد که نه تنها نام خوشی ندارد که حتی نام کاملی هم ندارد. آقای مخفف فوتبال ایران.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار