کد خبر: ۳۵۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 12 January 2017
تابناک / مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی رفیق و یار امام و مرد بحران ها بود گفت: برخی ها می خواهند این شخصیت والا را تخریب و سانسور کنند که تاریخ نمی پذیرد و برای همیشه زنده خواهد ماند.

حجت الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان امروز(۲۳ دی) در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در مصلی رشت برگزار شد اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی رفیق و یار امام و مرد بحران ها بود.

 

وی با بیان اینکه انسان های خالص و خدوم ویژگی های خاصی دارند که سبب محبوبیت آنها در دل ها می شود، اضافه کرد: اخلاص، تقوا، آزادگی، مبارزه با ظلم، استکبار ستیزی و وفاوداری از ویژگی های این مرد بزرگ است و همین ویژگی ها و رفتارهای مطلوب، انسان ها را این چنین در دل ها ماندگار خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: آیت الله هاشمی مجاهدی راستین بود و در این شکی نیست و کسی نمی تواند شخصیت اینچنین ارزشمند را انکار کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: با رصد منصفانه و منطقی خدمات این بزرگ مرد تاریخ، خواهیم دید که تاثیرات ارزشمندی در شکل گیری انقلاب و بعداز انقلاب داشت.

 

وی افزود: آیت الله هاشمی در سه فصل  قبل از انقلاب، زمان حیات با برکت امام و بعد از ارتحال ملکوتی امام راحل فعالیت داشت و این سه فصل زندگی این مجاهد متعهد است.

 

حجت الاسلام یاری با بیان اینکه برخی ها اوایل انقلاب سوء قصد و ترور وی را داشتند که موفق نشدند، به ویژگی های بارز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت و گفت: آیت الله رفسنجانی در طول خدمتش مسئولیت پذیر و وظیفه شناس و وفادار به آرمان های انقلاب و خط ولایت فقیه بود.


وی افزود: هر چه ازشجره نامه این مرد بزرگ تاریخ بگوییم کم بوده و حتی رسانه های دیداری و شنیداری ملی از بیان این همه حقایق و تلاش این مرد، بیانشان قاصر است.

 

حجت الاسلام یاری اذعان کرد: به راحتی می توان حقایق و واقعیت ها را فهمید اما متاسفانه بعضی ها نسبت به این مرد بزرگ کم لطفی می کردند، در حالیکه وی شیفته امام بود و در سال های نخست ورودش در حوزه علمیه قم و در حالی که به سن بلوغ نرسیده بود، بلوغ فکری بالای داشت و با الگو گیری از امام پیرو امام شد.

 

وی اذعان کرد: برخی ها می خواهند این شخصیت والا را تخریب و سانسور کنند که تاریخ نمی پذیرد و برای همیشه زنده خواهد ماند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: هاشمی رفسنجانی در بدترین شرایط کنار امام بوده و در کنار هم با مبارزه با ظلم و فساد، آینده درخشان ملت ایران را رقم زدند.

 

وی اذعان کرد: آیت الله رفسنجانی هیچ گاه در برابر دشمنان عقب نشینی نمی کرد و خاطرات بسیار ارزشمندی در تاریخ ایران دارد.

 

حجت الاسلام یاری نگارش کتاب امیر کبیر و دیگر تحقیقات را از فعالیت های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قبل از انقلاب دانست و ادامه داد: هاشمی رفسنجانی دارای هوش بسبار بالایی بود و بدین سبب بعد از انقلاب سنگین ترین مسئولیت ها برعهده اش بود و این مرد بی نظیر لحظه ای از مسئولیتش درنگ نمی کرد.


وی خاطر نشان کرد: هاشمی رفسنجانی دشمنان بسیاری داشت که وی را به دلیل نگاه سیاسی بالایش مورد هدف قرار دادند.

 

وی با بیان اینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیوند ناگسستنی با ولایت وفقیه داشت و در زمان حیاتش تکیه گاه رهبری بود، اضافه کرد: آرمان هاشمی برای رسیدن به اهداف امام و شهدا بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: تاریخ هاشمی را فراموش نخواهد کرد و نباید شجاعت و دلیری این مرد بزرگ و کم نظیر تخریب شود.

 

وی اظهارکرد: هاشمی دارای مدیریت اقتصادی و توانای والایی در بخش های مختلف بودو تا آخرین لحظه دغدغه کاری و مدیریتی کشور را داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار