کد خبر: ۳۵۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳ 11 January 2017
بزرگداشت علما و فرهیختگان وظیفه همه به ویژه مسئولان است.
 
برپایی مراسم بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در گیلانمراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در چند شهر گیلان برگزار شد.
 
به گزارش اخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما، مراسم گرامیداشت یار دیرین امام و رهبری امروز در استانداری گیلان در رشت برگزار شد ، رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت : آیت الله هاشمی رفسنجانی در راه اعتلای اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد و در این راه سختی های زیادی تحمل کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوطالب حجازی با بیان اینکه تاریخ ایران اسلامی مملو از مبارزان انقلابی همچون هاشمی رفسنجانی است افزود : بزرگداشت علما و فرهیختگان وظیفه همه به ویژه مسئولان است.
 
در لاهیجان هم امروز مراسم گرامیداشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی برگزار شد در این مراسم که در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده امام جمعه این شهر گفت : حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی نشانه قدرشناسی مردم انقلابی و ولایت مدار ایران از مجاهدت های علما و بزرگان نظام است.
 
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در مراسم بزرگداشت یار دیرین امام و رهبری که در مسجد جامع تالش برگزار شد گفت : مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد وحدت مسئولان و مردم بود.
 
اهل تشییع و تسنن اسالم تالش هم امروز برای بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مراسم گرفت.
 
حجت الاسلام و المسلمین پورمحمد یکی از روحانیان منطقه در این مراسم گفت : این مجاهد نستوه تا آخرین روز زندگی اش برای نظام خدمت کرد.
 
در دانشکده تربیت دبیر فنی و حرفه ای میرزا کوچک صومعه سرا هم  برای بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مراسم گرفته شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه صومعه سرا در این مراسم گفت : خدمات این مبارز  انقلابی به اسلام ، انقلاب و نظام بر کسی پوشیده نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار