کد خبر: ۳۵۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 11 January 2017
فدارسيون فوتبال در واكنش به مصاحبه دايي خواستار اعتراض مكتوب وي شد و وكيل سرمربي نفت نيز در اين خصوص پاسخ داد.
 
به دنبال مصاحبه علی دایی سرمربی باشگاه نفت تهران، امیرحسین حسینی - رئیس روابط عمومی فدارسیون فوتبال به سايت فدراسيون گفت: نظارت بر بخشهای مختلف در برگزاری مسابقات تنها از طریق سازمان لیگ و ارکان قضایی و بر اساس ضوابط و مقررات و گزارش ارسالی از سوی ناظر مسابقات انجام می شود.

به گزارش نامه نيوز، وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه علی دایی در بخشهایی از مصاحبه خود عنوان داشته که علی رغم پیگیری نتوانسته به مسئولان کمیته انضباطی دسترسی داشته باشد، احتمال دعوت مجدد وی برای رسیدگی کامل به موضوعات مطروحه وجود دارد.

حسینی در پایان گفت: همانگونه که در آيين نامه رابطه ليگ و باشگاه ها تصریح شده، اعتراض باشگاه ها به تصمیم گیری های مختلف در سازمان ليگ و يا ارکان قضایی می بایست از طریق نامه و به صورت مکتوب ارسال شود و نه از طریق مصاحبه و یا از طریق رئیس فدراسیون چرا که کلیه ارکان فدراسیون مطابق ضوابط و آئین نامه های خود فعالیت می کنند. البته تاکنون هیچ اعتراض رسمی از سوی باشگاه نفت تهران و مدیرعامل آن انجام نشده است.

در پي اين مصاحبه، وكيل دايي نيز در مقام پاسخگويي بر آمد و متن زير را به همراه عكسي منتشر كرد:
 
جناب آقاي حسيني، مديريت محترم روابط عمومي فدراسيون فوتبال، با سلام و احترام درخصوص موارد مطروحه در سايت فدراسيون فوتبال بابت تجديدنظر خواهي آقاي علي دايي اعلام مي دارد:

١-پس از اعلام راي كميته انضباطي در رسانه ها،آقاي دايي از من خواست نسبت به راي اعتراض و دادخواست تجديدنظرخواهي را تقديم نماييم كه به سبب عدم اطلاع از مستندات دادنامه و اينكه كميته انضباطي به چه موادي استناد نموده،عملا اعتراض به آن ممكن نبود.

٢-در تاريخ نوزدهم دي ماه، كارمند باشگاه نفت حضورا دادنامه را تحويل گرفته و روز بعد درخواست تجديدنظر خواهي برخلاف اعلام شما، به صورت مكتوب تقديم گرديده است.

٣-در حالي كه در ماده ٤٣ آيين نامه انضباطي آمده است كه ابلاغ راي از طريق سايت فدراسيون صرفا جنبه اطلاع رساني داشته و فاقد اعتبار قانوني است اين سئوال مطرح مي شود كه اگر كارمند باشگاه نفت براي دريافت دادنامه اقدام نمي كرد تكليف اجراي راي ابلاغ نشده چه بود؟

٤-وفق ماده ٢ قانون اجراي احكام مدني،اجراي هر راي مستلزم قطعيت و ابلاغ دادنامه است.

٥-صبح امروز از ساعت ٩ تا ١٣ اينجانب در كميته انضباطي حضور داشتم كه حضورم نتيجه اي در بر نداشت. هزينه دادرسي هم واريز گرديده كه تصوير آن منضم است. در چنين شرايطي بي انصافي است كه تصور نماييد اعتراض موكل اينجانب صرفا از طريق رسانه ها و مصاحبه بوده و شكل قانوني نداشته يا اينكه با قاطعيت خبر از عدم وصول درخواست تجديدنظرخواهي بدهيد.

خداوند همه ما را به صراط مستقيم هدايت فرمايد.

فدراسیون به دایی: مکتوب اعتراض کن/ واكنش وكيل دايي: اعتراض ما قانوني بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار