کد خبر: ۳۵۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 11 January 2017
خبرهای خوش برای استقلالی هاست.

به گزارش تابناک ورزشی، آندرانیک تیموریان از جمله بازیکنانی بود که علیرضا منصوریان برای نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه استقلال مدنظر داشت. تیموریان که قرارداد سنگینی با باشگاه ماشین سازی داشت، به مذاکرات استقلال چراغ سبز نشان داد و این مذاکرات تا نهایی شدن آندو در استقلال ادامه یافت.

مشکل باشگاه ماشین سازی با جدایی آندو هم برطرف شده و طرفین با اعلام شروط خاص خود، زمینه حضور این بازیکن در استقلال را فراهم کرده اند. این خبری است که حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد.

زمانی گفت: تا جایی که بنده می دانم تیموریان با باشگاه ماشین سازی تسویه حساب کرده و رضایتنامه اش را گرفته است. به همین خاطر مشکلی برای حضور در استقلال ندارد.

زمانی یادآور شد: حضور تیموریان را در استقلال تا الان قطعی می دانیم مگر اینکه یک مورد حاد و خیلی استثنایی پیش بیاید!
 
خبر خوش دیگر اینکه آخرین خبرها حکایت از بازگشت محسن کریمی به ترکیب استقلال در بازی برابر تیم نفت تهران است.
 
شاید مهمترین و تهاجمی‌ترین بازیکن نیم فصل اول استقلال محسن کریمی بود که البته با مصدومیت های زیادی مواجه شد. این بازیکن که اواخر نیم فصل اول دچار آسیب دیدگی شده بود، آماده بازی است و به احتمال فراوان مقابل نفت برای استقلال بازی می کند.

بازگشت محسن کریمی می تواند درصد زیادی از نگرانی علیرضا منصوریان را کم کند و بار تهاجمی استقلال را افزایش دهد.

البته منصوریان امروز تصمیم نهایی را در مورد کریمی می گیرد که آیا در ترکیب فیکس این بازیکن جوان را به میدان بفرستد یا به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان کند.

نکته دیگری که منصوریان در حال حل کردن آن است اینست که آیا محسن کریمی را به عنوان وینگر چپ به میدان بفرستد یا وینگر راست. به هر حال رسیدن محسن کریمی به بازی های نیم فصل دوم خبر خوبی برای استقلال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار