استاد حوزه و دانشگاه با گراميداشت ياد و خاطره آيت‌الله هاشمي رفسنجاني گفت: شركت باشكوه مردم در مراسم تشييع پيكر يار امام و رهبري، دندان تفرقه‌اندازان را شكست.
کد خبر: ۳۵۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 11 January 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام سید محمد موسوی‌زاده در مراسم ختم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسجد کوشک‌نو اردکان با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی یکی از مؤثرترین چهره‌های تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی ملت ایران به شمار می‌آید، اظهار داشت: سال‌ها مجاهدت و مبارزه قبل از پیروزی انقلاب و ایفای نقش در مسئولیت‌های برجسته پس از انقلاب از ایشان شخصیتی ماندگار و فراموش‌نشدنی بر جای گذشته است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ذکاوت و هوش خویش در کسوت مدیری مقتدر و مشاوری امین برای امام و رهبری بود که توانست ایران عزیز را در برهه‌های حساس تاریخی از پرتگاه‌ها عبور دهد، عنوان کرد: تشییع باشکوه این مجاهد نشان‌دهنده‌ محبوبیت وی، قدرشناسی و وحدت مردم و مسؤولان بود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه قصد دشمنان به نمایش گذاشتن تفرقه بین مسؤولان و مردم است، خاطرنشان کرد: تشییع باشکوه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر وحدت همه‌ ملت ایران را به نمایش گذاشت و برخلاف پندار پلید دشمنان، در کشور ایران هیچ اختلافی وجود ندارد.

موسوی‌زاده بیان کرد: تشییع باشکوه مرحوم آیت‌الله هاشمی دندان تفرقه‌اندازان را شکست و به دنیا نشان داد که در کشور ایران وحدت کامل برقرار است.

وی ادامه داد: بدون شک تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر آن عالم خدوم در دوران انقلاب اسلامی از آغاز نهضت حضرت امام خمینی (ره) تا به امروز در یاد و خاطره ملت بزرگ ایران به نیکی باقی‌مانده و پشتوانه حیات نیکوی اخروی آن فقید سعید خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار