تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اکران فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد و گفت: به احتمال زیاد این اکران همزمان خواهد بود.
کد خبر: ۳۵۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 07 January 2017
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اکران فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد و گفت: به احتمال زیاد این اکران همزمان خواهد بود.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز(18 دی) در دیدار اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان با استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان به اهل قلم و اهل هنر مشهور است گفت: آگاهی این استان در تمام کشور مثال زدنی است.

 

وی با بیان اینکه امسال برای چهارمین سال، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر فعالیت خود را با پشتیبانی رسانه های استان آغاز کرده است گفت: کاروان دهه فجر به سراسر استان سفر کرده و از پروژه های دهه فجر بازدید می کند.

 

فاضلی با اشاره به اینکه این کاروان به الگویی کشوری تبدیل شده است افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، شهدای مدافع حرم، مبارزان انقلاب، دیدار با مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، تجلیل از خبرنگاران و عکاسان دهه فجر از دیگر برنامه های این کاروان خبری است.

 

وی از اکران فیلم های سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به کارهای انجام شده با حمایت استاندار، به احتمال زیاد این اکران همزمان خواهد بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اطلاعات آزاد در دولت تدبیر و امید یک اصل است ادامه داد: ما به مطبوعات آزاد اعتقاد داشته و مطبوعات چشم و رابط بین مردم ومسئولان هستند و آستانه تحمل مدیران این دولت آنچنان بالاست که با شفقت، همراه است.

 

فاضلی اذعان کرد: هم اکنون 235 مطبوعه و 81 پایگاه خبری مجوز دار در استان فعال است و از این لحاظ از استان های سرآمد هستیم.

 

وی با بیان اینکه ۷۳ پایگاه غیر مجاز هم در مراحل دریافت مجوز هستند گفت: جامعه ایی که اهل شفافیت نباشد باید از خبر بیمناک باشد که تعدد رسانه در استان و کشور نشان دهنده شفافیت عملکرد دولت تدبیر و امید است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار