سرمربی تیم ملوان انزلی گفت:از اینکه خانواده یک انسان را مقابل چشمانش با رکیک‌ترین جملات فحش بدهیم لذت می‌بریم.
کد خبر: ۳۵۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 06 January 2017
محمد مایلی‌کهن در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:باید به صائب محبی تسلیت بگویم که دیشب به او خبر دادند پسرعمویش فوت شده و با وجود اینکه او به شدت گریه می‌کرد و به او گفتم که می‌تواند برود ولی در بازی  حضور پیدا کرد و تمام وجودش را برای این بازی گذاشت. این برد ارزشی نداشت ولی آن را به عزیز از دست رفته و محبی تقدیم می‌کنم.در بازی رفت هم اگرچه این تیم را بردیم اما تیم خوب و شایسته‌ بودند. می‌دانستیم بازی سختی است. بازی‌های دور برگشت از این هم سخت‌تر خواهد بود. خدا را شکر بازیکنان ما با تمام وجودشان بازی کردند. سه امتیاز را گرفتیم که خیلی برای‌مان ارزشمند بود. ما یکی دو شانس دیگر گلزنی داشتیم و حریف هم فوق‌العاده جوانمردانه بازی کرد.

وی افزود:از اینکه خانواده یک انسان را مقابل چشمانش با رکیک‌ترین جملات فحش بدهیم لذت می‌بریم.همه چیز را از دریچه جنگ می‌بینیم.زیبایی فوتبال و ورزش به این است؟! والله بالله فوتبال جنگ نیست. چلسی دو گل دیشب خورد. چرا ما را با آنها مقایسه می‌کنید؟ تا کی می‌خواهیم عقب مانده و توسری خور باقی بمانیم؟ خودم را می‌گویم. اگر شهر ما دست همان ها بود الان بهشت برین بود.تا زمانی که من مایلی‌کهن یک لاقبا جان دارم این گونه رفتار می‌کنم و از سوسک و مارمولک هم نمی‌ترسم. این را نشان داده‌ام. من روانی هستم راست می‌گویم. به  خودم می‌گویم صداقت ما را کشته می‌گویم من روانی هستم. آنقدر راه خوب پول در آوردن را بلدم. درس هایم را در این کشور یاد گرفته ام اما اگر نمی‌خواهم استفاده کنم بخاطر این است که دلم برای جوانان کشورم می‌سوزد. ما جوان نداریم جواهر و طلا داریم. بطری آب می‌اندازند می‌گویم نیانداز بعد می‌گویند به من گفتی بتمرگ! من که گفتم بشین اول اما اگر گفتم بتمرگ هم به شما برخورده اما خواهر و مادر داور را به جلوی چشمش آوردیم. 

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: باید یک تشکر ویژه از بازیکنانم بکنند که مردانه و جوانمردانه در میدان تلاش کردند و توانستند پیروز شوند. ضمن اینکه وظیفه خودم می‌دانم تشکر کنم از مسئولان برگزاری مسابقه. دیوانه ام دیگر دیوانه کشور و مملکت و استادیوم هستم. هر روز در ورزشگاه هستم. برخی تصور می‌کردند من آمده ام که نماینده و عضو شورای شهر شوم. چند مرتبه نزد ربیعی فر عضو شورای شهر رفتم و به آنها گفتم تلاش کنید چمن ورزشگاه بهتر شود. همه دنیا استادیوم ها در مرکز شهر شان است. در کشورهای متمدن استادیوم ها داخل شهر است.  چرا چون مردم دسترسی شان آسان است و پیاده بیایند و بروند و با ماشین نیایند. این ورزشگاه تختی در حال خراب شدن است و این را تعمیر کنند و ورزشگاه دیگر را هم شروع به ساخت کنند. ارزش تماشاگران ملوان خیلی بیشتر از این هاست. من همین هستم دیگر یک دوست هم برای خودم نمی‌گذارم. طرف می‌گوید تو پرسپولیسی هستی!

وی درباره درگیری با تماشاگران گفت: آیا تا قبل از پرتاب بطری آب صحبتی شده بود؟ این همه به داوران اهانت کردیم چه شد؟ فصل قبل چرا ملوان به لیگ یک سقوط کرد؟ به داوران اهانت می‌شد. چرا روز را به شب تبدیل می‌کنید؟ واقعیت است که توهین می شد هم فصل قبل و هم در این فصل. چقدر این توهین ها کمک کرده به ملوان باید خودمان را تقویت کنیم و پشت سر این جوانان باشیم. نه اینکه تیم گل نزده و احساسات هواداران و حتی خودم جریحه دار شود و تا کسی چیزی بگوید ومن بیشتر از او بگویم. طرف داد می‌زند که آقای مایلی کهن نمی‌خواهی بازیکن بگیری؟ با این نفرات می‌خواهی داخل زمین بروید؟ حضرت عباسی شما فکر می‌کردید که تیم شما در اینجای جدول باشد؟ باهم تلاش کنیم. بیاید پایه ای را بگذاریم که اگر ملوان به لیگ برتر رفت دیگر شما را سکته ندهد. ضرورتی ندارد که این حرف ها را بزنم. چرا اصلا باید با شما درگیر شوم. 

مایلی کهن درباره اینکه آیا از روند نقل و انتقالات راضی است یا نه اظهار داشت: ملوان توانایی‌هایی دارد. به تراکتورسازی همه جوره دارد کمک می‌شود و بعد می‌گویند مسایل سیاسی نمی‌خواهد این تیم قهرمان شود. 2 فصل قبل این تیم 3 بر یک از حریف جلو بود و آیا سیاست نمی‌توانست مانع از پیش افتادن این تیم شود؟وی در مورد حضور بازیکنان سرباز در ملوان گفت:  اولا من آذرگون نیستم و رضائیان هم نیستم و من نباید پاسخگو باشم. چند سرباز در ادوار گذشته به ملوان کمک کرده است؟ شما نحوه جذب بازیکنان سرباز را پیدا کنید ما هم دنبالش برویم. سربازانی که آمدند شما به لیگ یک سقوط کردید. انداختن ملوان که کمک نیست چهار پله بالاتر قرار می‌گرفت تا این ملوان سقوط نمی‌کرد. فرزاد حاتمی که به تراکتورسازی رفت هم سربازی‌اش درست شد و هم 500 میلیون پول گرفت. من دوشب پیش همین کفش‌های ورزشی که در پای پیکاسو پلنگ است با نادر خان در منطقه ویژه اقتصادی رفتیم و گرفته‌ایم. 6 ماه بازیکنان ما کفش ورزشی یک رنگ ندارند، پس ما زورمان کم است؟  شما چوب همان آقایان را می‌خورید. در کشور ما هرچه سیاه بازتر باشید محبوب تر هستید./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :