تابناک / محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شفت اظهار کرد: هدف ما در وهله اول آشنا شدن با مشکلات این شهرستان بود.
کد خبر: ۳۵۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 06 January 2017
تابناک / محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شفت اظهار کرد: هدف ما در وهله اول آشنا شدن با مشکلات این شهرستان بود.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان همیشه به این شهرستان عنایت دارند، گفت: سه هفته قبل این سفر را در صحن مجلس به آقای افتخاری (نماینده فومن و شفت) قول داده بودیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را بر این گذاشته است که همه مردم زیر چتر خدمات قرار بگیرند، گفت: با تمام محدودیت هایی که داشته ایم فکر کردیم که باید این دولت یک دولت توسعه باشد.

وی گفت: دولت تلاش خود را برای جلوگیری از نوسانات در اقتصاد معطوف داشت و با تمام محدودیت هایی که عنوان شد، پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

واعطی با بیان اینکه موانع توسعه برداشته شده و زمینه ها هموار شده است تا به سرعت به توسعه برسیم، افزود: تلاش ما بر این است که  ثبات و رونق اقتصادی را در کشور شاهد باشیم، تورم کشور به زیر ۸ درصد رسیده اما ما راضی نیستیم باید رونق اقتصادی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه کشاورزی در وضعیت خوبی قرار دارد و صنعت هم دارای پتانسیل فراوانی است، گفت: رشد اقتصادی کشور امسال بالای ۷ درصد است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مجموعه دولت در تلاش برای رفع موانع معیشت مردم می باشد گفت: برای دولت اشتغال  مسئله مهمی است، ما معنقدیم تا همه جوانان سر کار نروند و بیکاری باشد، نمی توانیم نگاه توسعه ای به کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت اشتغال از دوره قبلی حضور بنده در گیلان بهتر شده است گفت: حضور گردشگر در یک شهرستان باعث ایجاد شغل خواهد شد، باید روی این مسئله تمرکز کرد .

واعظی با اشاره به اینکه گیلان در جایی قرار گرفته که می تواند به آسیای میانه و شمال دریایی کاسپین کالا صادر کند گفت: در آینده نزدیک موافقتنامه تجارت ترجیحی به کشور های اوراسیا امضا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده از آستارا به شبکه ریلی کشور های شوروی سابق متصل خواهیم شد، گفت: ما باید در حوزه صادرات قوی تر از پیش عمل کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان این دولت  همه روستاهای بالا ۲۰ خانوار به اینترنت متصل می شوند، گفت: اینترنت باعث  اتصال سریع تر تولیدکنندگان و  مصرف کنندگان  می شود.

 

استاندار گیلان:  بنا را بر رونق صنعت گردشگردی گذاشته ایم

همچنین محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این نشست گفت: قطعا مشکلات شهرستان شفت را که مسئولین به آن اشاره کردند با دستور لازمه حل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه طی سه سال اخیر دولت، دکتر واعظی ۶ سفر به گیلان داشته اند، گفت: ثمرات حضور ایشان را بارها دیده ایم.

استاندار گیلان با بیان اینکه دیگر به شفت محروم نگوییم گفت: بنا و قصد مجموعه استانداری رفع محرومیت از این شهرستان است، شفت با پتانسیلی که دارد جزو شهرستان های قوی  استان خواهد شد ما هم امسال بنا را بر رونق صنعت گردشگردی گذاشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار