رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف محموله حدود یک میلیارد ریالی لوازم التحریر قاچاق در قم خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان نیز از دستگیری ۶ سارق آهن آلات در قم با 30 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 01 January 2017
به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان قم با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یک دستگاه کامیون کشنده را در محور سلفچگان متوقف کردند.

به گفته وی خودرو مذکور حامل بار لوازم التحریر بود که پس از بررسی مدارک راننده و استعلام از سامانه گمرک، پروانه نوع و وزن بار تائید اما مأموران به برخی از کالاها مشکوک و با مجوز قضایی خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: راننده در اظهارات خود اذعان کرد محموله را از یکی از بنادر به مقصد تهران بارگیری و از مقدار و نوع کالا اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وی افزود: پس از تخلیه بار و شمارش آن مشخص شد کامیون حامل ۱۵ نوع از کالا شامل دو هزار و ۳۲۰ عدد انواع کیف، ۱۱هزار عدد انواع مداد، یک هزار و ۲۱۲ عدد انواع چراغ مطالعه، پنج هزار انواع ساعت مچی و.... است که با اسناد ارائه شده مطابقت نداشت.

کرمی ارزش کالا مکشوفه را حدود یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: نهایتاً صاحب کالا شناسایی و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی قم معرفی شد.

انهدام باند سارقان آهن آلات در قم

فرمانده انتظامی شهرستان نیز از دستگیری ۶ سارق آهن آلات در قم خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ هادی دیده ور اظهار داشت: مأموران پاسگاه لنگرود حین گشت زنی در جاده قدیم قم کاشان دو دستگاه خودرو وانت پیکان را با چهار نفر سرنشین متوقف کردند.

به گفته وی یکی از خودروها دارای بار شلغم و دیگری بار لوله‌های بزرگ هشت اینچ چاه آب بود که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد بار هر دو خودرو مسروقه است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: پس از اعتراف سارقان به ۳۰ فقره سرقت آهن آلات در ادامه دو همدست متهمان و همچنین یک نفر مالخر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ دیده ور گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار