مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به بی‌شباهت بودن مجسمه استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی، به ضرورت تغییر طراحی مقبره این مداح اهل بیت و فخرالذاکرین تأکید کرد.
کد خبر: ۳۵۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 01 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده درجلسه هم‌اندیشی رسانه‌ها با مسئولان استان اردبیل تصریح کرد: متأسفانه انتقاداتی در خصوص عدم شباهت مجسمه سلیم مؤذن‌زاده به خود وی صحیح است.

وی افزود: علاوه بر این بر روی مقبره وی به زبان لاتین نوشته شده در حالی که بهتر بود به زبان آذری یا انگلیسی یا عربی به عنوان زبان مشترک مسلمانان نام این مداح بزرگوار حک شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان متذکر شد: تمامی انتقادات قرار است با شهرداری اردبیل مطرح شود و لازم است در آینده با بزرگ شدن مقبره نسبت به اصلاحات و تغییرات اقدام شود.

ستوده با تأکید به اینکه سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی مرصع خوان بزرگ عالم تشیع است، تأکید کرد: انتظار می‌رفت مقبره شایسته‌ای طراحی شود و با توجه به انتقادات طرح شده بنده به عنوان عضو شورای فرهنگ عمومی این انتقادات را با دستگاه‌های متولی در میان خواهم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر اردبیل برای احداث این مقبره تلاش قابل‌توجهی را مبذول داشتند، اضافه کرد: با این وجود لازم است به نقدهای وارد شده رسیدگی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
کاش مناره های مسجد عالی قاپوی اردبیل نیز مورد بازنگری قرار میگرفت هیچگونه تناسبی با بنا ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار