کتک کاری در دپارتمان داوری
روز پنجشنبه در طبقه اول فدراسیون فوتبال، اتفاق عجیبی افتاد. اتفاق هایی که باعث شد علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال از طبقه سوم به طبقه اول بیاید و در نقش یک میانجی گر ظاهرا شود.
کد خبر: ۳۵۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹ 01 January 2017
تابناک / روز پنجشنبه در طبقه اول فدراسیون فوتبال، اتفاق عجیبی افتاد. اتفاق هایی که باعث شد علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال از طبقه سوم به طبقه اول بیاید و در نقش یک میانجی گر ظاهرا شود.

داستان از این قرار است که کلاس توجیهی داوران نیم فصل قرار است در جزیره کیش برگزار شود و به همین دلیل همه داوران و کمک داوران لیگ برتری دوست دارند با توجه محل برگزاری کلاس در کیش، در این دوره شرکت کنند. در این میان کمیته و دپارتمان داوری تصمیم گرفته اند که از تعداد حدود ۱۲۰ داور و کمک داور، تنها ۷۰ داور و کمک داور را به کیش ببرند.

همین ماجرا باعث اعتراض یکی از کمک داورها به نام عسگر محمدي از استان گیلان می شود. او که به این کلاس دعوت نشده برای اعتراض به تهران می آید و پنجشنبه هفته گذشته به دپارتمان داوری در فدراسیون فوتبال می رود و با حسن کامرانی فر درگیر می شود. زمانی که بحث و فریاد طرفین بالا می گیرد، علي دهقان كارمند دپارتمان داوری وارد اتاق مي شود و همانجا درگیری شکل دیگری می گیرد.

اول گفته شد که کامرانی و دهقانی دست این کمک داور را پیچانده اند و او را به شدت به دیوار کوبیده اند و با مشت و لگد کتک زده اند. اما دهقانی می گوید: «ما درگیر نشدیم. این کمک داور به شدت اعتراض می کرد و صدایش را بالا برده بود و من برای آرام کردن او وارد اتاق رئیس دپارتمان شدم. آنقدر هم فریاد کشید که دبیرکل از طبقه سوم به طبقه اول آمد. من همین که دیدم در آن حالت عصبی دستش را روی شانه های حسن کامرانی فر گذاشته احتمال دادم که بخواهد به صورت کامرانی فر مشت بزند، به همین دلیل برای جدا کردن و میانجی گری اقدام کردم اما کسی را کتک نزده ام. نه من و نه آقای کامرانی فر این کار را نکردیم. حتی آقای اسدی هم پایین آمد و کمک داور را داخل اتاقش برد و با او صحبت کرد تا آرام شود.»

علی دهقان که به مدیریت کلاس کیش منصوب شده ادامه می دهد: «در انتخاب داوران و کمک داوران برای دوره کیش دپارتمان داوری میانگین نمرات ناظران و سن و سال داوران و کمک داوران را در نظر گرفت و از بین ۱۲۰ داور حدود ۷۰ داور را انتخاب کرد.»

به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال در این دوره از کلاسها و به دلیل برگزاری در جزیره کیش، سیاست صرفه جویی را هم در نظر گرفته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار