کد خبر: ۳۵۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 30 December 2016
تابناک / محمود باقری خطیبانی ضمن نامه ای خطاب به رئیس شورای شهر، خواستار طرح سوالاتی از شهردار رشت در جلسه علنی این شورا شد. متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس کاظمی ریاست محترم شورای شهر رشت

با سلام و تحیات الهی احتراما عطف به ماده ۷۳ قانون تشکیلان و ظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و نظر یه تذکرات قبلی به شهردار رشت در خصوص مواضع ایشان و مدیران شهرداری در ارتباط با منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر که وفق اصول ۷ و ۱۰۰ قانون اساسی یکی از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند، خواهشمند است سوالات ذیل به نامبرده اطلاع و در صحن علنی در حضور اعضا محترم و اصحاب رسانه پاسخ ایشان ارایه گردد.

۱، آقای ثابت قدم، شهردار رشت، در نشست خبری ۱۳ خرداد به اصلاح تالار گفتگو در شهرداری عنوان داشتند که برخی از اعضا شورا باج می خواهند، اما من باج نمیدهم که به تعبیر نامبرده از زمزه باج خواهان هستند، با ذکر و ارایه مستندات اسامی انها را اعلام نمایند،

۲، آقای شهردار رشت، در نشست مذکور تعدادی از اعضا شورا شهر را به عنوان کسانی که برای توسعه شهر رشت تلاش می کنند معرفی نمودند تعریف و مصداق گفتار ایشان از دسته بندی اعضا که برای توسعه تلاش می نمایند و جریان مقابل چیست؟ ایشان بر اساس چه معیاری چنین مطالبی را بیان و ترویج نمودند؟ و اخیرا هم در یکی از سایت های خبری عنوان کردند اقلیت ضد توسعه شورا مانع توسعه شهر هستند لازم است نامبرده در صحن علنی با ارایه مدارک و مستندات برای روشن شدن افکار عمومی اقلیت ضد توسعه را معرفی نمایند.

۳، اخیرا شهرداران مناطق طی نامه ای به ایشان اعلام کردند که عده ای نا اگاه از اعضای شورا در کارهای مناطق دخالت میکنند، بنده با توجه به شناخت و اطلاعاتی که از مدیران مناطق و سازمانها دارم این گونه مطالب زاید شخص اقای ثابت قدم و مشاور بازنشته ایشان می باشد دستور فرمایید در صحن علنی آن دسته اعضای نا آگاه شورا در کارهای مدیران و سازمانها دخالت میکنند با ارایه مدارک و مستندات لازم معرفی نمایند،

۴، با توجه به مصوب شورا محترم در مورد جمع آوری بانک نت، بانک شهر چرا تاکنون اقدام ننموده است؟! ریاست محترم! آیا اساسا این گونه عملکرد و گفتار از جناب ایشان در حدود اختیارات و ظایف وی بوده که آنرا معین نموده است ؟؟؟!!!

محمود باقری خطیبانی، عضو شورا شهر رشت

این عضو شورای شهر در نامه ای دیگر خطاب به فرماندار رشت، خواستار برپایی یک حلسه جهت ارایه گزارش به مردم درباره مسائل ایجاد شده بین شورا و شهرداری شد.

باقری در این نامه خواستار هماهنگی جهت برگزاری این جلسه در یکی از مساجد شهر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار