همزمان با مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت استاد سلیم موذن زاده اردبیلی، مقبره این مداح اهل‌بیت (ع) و سلطان الذاکرین در قطعه مفاخر بهشت‌زهرا (س) اردبیل رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 28 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران به آماده‌سازی این مقبره طی هفته‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این مقبره حاصل تلاش روزانه نیروهای شهرداری است.

وی افزود: حتی بارش برف و باران موجب توقف در احداث این مقبره نشده و به دلیل جایگاهی که سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی در استان و در سطح کشور دارد، تلاش کردیم مقبره تا مراسم روز چهلم آماده شود.

شهردار اردبیل با تأکید به اینکه سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی مداح بزرگ اهل تشیع است، اضافه کرد: احترام به جایگاه هنری، مذهبی و فرهنگی این مداح اهل‌بیت کمترین اقدامی است که مسئولان می‌توانند انجام دهند.

لطف‌اللهیان سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی را یکی از چهره‌های بزرگ فرهنگی، مذهبی و هنری استان دانست و متذکر شد: شهرداری اردبیل گرامیداشت یاد و خاطره نخبگان و مفاخر فرهنگی را وظیفه خود می‌داند.

وی افزود: علاوه بر احداث مقبره در نظر داریم قطعه مفاخر بهشت‌زهرا(س) بهسازی شده و وضعیت فیزیکی درخور شان نخبگان و مفاخر شهر داشته باشد.

به گفته شهردار اردبیل مراسم رونمایی از مقبره این مداح بزرگ اهل‌بیت (ع) ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۹ دی ماه برگزار می‌شود.

لطف‌اللهیان اضافه کرد: اتوبوس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری اردبیل ساعت ۹ صبح فردا در میدان شریعتی آماده انتقال عزاداران به محل بهشت‌زهرا (س) است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار