رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح جزئیات مرگ دردناک ۴ سرنشین خودروی ۲۰۶ که ظهر دیروز بر اثر سقوط یک سنگ چند صد کیلویی جان باختند، از بازگشایی مجدد جاده چالوس از ساعات اولیه صبح امروز خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 26 December 2016
 تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به مرگ 4 سرنشین یک خودرو در  محور کرج چالوس و مسدود شدن این محور به دلیل ریزش سنگ در عصر روز گذشته در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته در ساعت 12 ظهر، سنگ بزرگ چند صد کیلویی در کیلومتر 14 کرج چالوس و در محدوده آدران روی یک دستگاه خودروی 206 سقوط کرد که متاسفانه این سانحه، به مرگ هر 4 سرنشین این خودرو انجامید.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: پس از وقوع این سانحه و با توجه به افزایش احتمال ریزش در این محور و ریزش‌هایی در محدوده جاده چالوس در استان مازندران، این محور در ساعت 16:20 به علت عدم وجود ایمنی کافی برای خودروها و سرنشینان در حال تردد مسدود شد.
 
به گفته وی جاده چالوس با توجه به رفع احتمال ریزش کوه، از صبح امروز باز شد و در حال حاضر تردد در این محور ادامه دارد.
 
مه گرفتگی در جاده‌های 10 استان
 
رحمانی در ادامه در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر بارش باران در استان‌های اصفهان، قم، گیلان، چهارمحال بختیاری، خوزستان و مرکزی گزارش شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین بر اساس گزارش‌های دریافتی، مه گرفتگی غلیظ در اکثر محورهای آذربایجان شرقی، ارومیه به مهاباد، ارومیه به تبریز و ارومیه به نقده در استان آذربایجان غربی، اسالم به خلخال در اردبیل، زنجان به طارم در استان زنجان، تاکستان به همدان در قزوین، بوئین زهرا به ساوه و سلفچگان به ساوه در استان قم، کندوان در محدوده دزدبن و سیاه‌بیشه در استان مازندران، ساوه همدان و ساوه تهران در استان مرکزی، لاهیجان به لنگرود در گیلان و محدوده امامزاده هاشم ادامه دارد.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر ضروری بودن استفاده از مه شکن در جاده‌های مذکور از بسته شدن آزادراه تبریز به زنجان به علت یخ‌زدگی سطح این محور در ساعت 7:30 صبح امروز تا اطلاع ثانوی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار