در این دیدار که سه شنبه شب برگزار شد ، تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا موفق شد با نتیجه 64 بر 63 تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی را شکست دهد
کد خبر: ۳۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 13 May 2015
به گزارش تابناک گیلان  ، در این دیدار که سه شنبه شب برگزار شد ، تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا موفق شد با نتیجه 64 بر 63 تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی را شکست دهد . 

در جریان این دیدار ، تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی و ستارگان صومعه سرا یک بازی نزدیک و پایاپای را از خود به نمایش گذاشتند اما در نهایت تیم ستارگان صومعه سرا با یک امتیاز اختلاف مقابل حریفش به برتری رسید تا به دیدار نهایی این رقابت ها نزدیک تر شود .

دیدار برگشت این دو تیم نیز طی هفته آینده در صومعه سرا برگزار می شود و اگر تیم ستارگان صومعه سرا در دیدار برگشت نیز به برتری برسد به دیدار نهایی صعود می کند و اگر تیم ملوان در دیدار برگشت موفق به پیروزی شود برای تعیین تیم صعود کننده به مرحله نهایی ، این دو تیم باید در دیدار سوم رو در روی هم قرار گیرند .

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام خلیج فارس ، تیم های نوآوران گلبند رشت و کوچصفهان به مصاف هم می روند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
نظری ندارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار