حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دستجردی روز چهارشنبه در این نشست به بحث مهم و اساسی خانواده اشاره و با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های کشور بحث بیکاری، اشتغال و ازدواج جوانان است بر لزوم فرهنگ سازی صحیح برای تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 13 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دستجردی روز چهارشنبه در این نشست به بحث مهم و اساسی خانواده اشاره و با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های کشور بحث بیکاری، اشتغال و ازدواج جوانان است بر لزوم فرهنگ سازی صحیح برای تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج تاکید کرد.

وی مساله بیکاری را بهانه ای برای ازدواج نکردن جوانان صحیح ندانست و اظهار کرد: همه باید برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فراهم کردن تسهیلات لازم برای اجرای این سنت اسلامی در جامعه به جوانان کمک کنیم.

فرماندار رودسر نیز در این نشست با بیان اینکه باید فرهنگ را در جامعه رشد، گسترش و اعتلا ببخشیم آن را مستلزم عزم و اراده جمعی همگان دانست.

امیر جانبازی رودسری در ادامه ایجاد مجمتع های گردشگری، اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و ورزشی را در منطقه در ایجاد اشتغال جوانان و انگیزه آنان برای ورود به امر ازدواج بسیار مهم خواند و گفت: دولت در این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در مبحث فرهنگ عمومی باید از ظرفیت عظیم رسانه ای بهره گیری کرد لزوم حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران را در نشست های شورای فرهنگ عمومی را در این شهرستان مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بی تردید حضور و اظهار نظر رسانه ها می تواند در رشد و آگاهی بخشی در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ عمومی کمک شایانی نماید .

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک2

*******

شهردار رودسر از اختصاص 120میلیون تومان اعتبار در سالجاری برای توسعه ،گسترش و تقویت رشته های ورزشی شهرداری رودسر خبر داد. 

خداداد قنبرزاده روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی ساخت پیست ورزشی موتورهای آفرود و کراس از سوی این شهرداری در ساحل رودسر ، با بیان اینکه این اعتبار برای رشته های مختلف ورزشی همچون فوتبال ، والیبال و سایر رشته ها در نظر گرفته شده این اعتبار را نسبت به مدت مشابه 20درصد بیشتر اعلام کرد. 

وی افزود: بخشی از این اعتبار برای ساخت پیست موتور سواری ، ورزشگاه والیبال ساحلی و نیز تقویت فوتبال باشگاه فرهنگی ، ورزشی شهرداری رودسر ذکر کرد. 

قنبرزداده با بیان اینکه شهرداری به امور فرهنگی و ورزشی را جدیت دنبال می کند، در مورد وضعیت ساخت پیست موتور سواری در ساحل رودسر گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع اجرایی و عملیاتی می شود و تا پایان مرداد ماه جاری قابلیت افتتاح و بهره برداری را خواهد داشت. 

شهردار رودسر در بخش دیگری با ابراز رضایت و خرسندی از عملکرد تیم فوتبال شهرداری رودسر در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان اضافه کرد: تیم شهرداری رودسر با تمام وجود از حیثیت فوتبال رودسر دفاع کرده و امیدواریم بتوانیم به لیگ دسته سوم راه یابیم و این ظرفیت در تیم وجود دارد. 

شهر رودسر بیش از 50هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
جناب شهردار اقدام جنابعالی مایه تحسین است ولیکن چرا ساحل را انتخاب کرده ایدفکر نمی کنید جولان موتورها ساحل زیبای رودسر را بهم بریزد و مردمی که برای چندلحضه احساس آسودگی از این همه مشکلات زندگی به ترنم امواج دریا روی میآورند آرامش آنها را بهم نمیریزید
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
جناب شهردار محترم بجای احداث جایگاهای تفریحی برای استراحت مسافران .ساحل زیبای رودسر را به جولانگاه موتور سواران تبدیل نکنید و به اندازه کافی خاطر مردم از سوارکاریها پریشان است بیشتر اعصاب خسته مردم را که در کنار ساحل میروند تا آرام گیرند بهم مریزید
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
نگرانی حضرت حجت الاسلام در باب مسئله بیکاری جوانان قابل تحسین است ولیکن تقدم ازدواج بر قضیه بیکاری جای تردید است زیرا لا معاش الله لا معاد الله کافی است نگاهی به آمار طلاق بیندازیم که دلیل اصلی آن هم ناتوانی جوان متاهل در تامین معاش است ایجاد بازار کار تنها با حمایت از صنعت و تولید و هدایت سرمایه های سر گردان و دلال صفت به این حوزه امکان پذیر است که تحقق آن برنامه ریزی دقیق اقتصادی افراد کار آمد و متخصص را با همت والا میطلبد
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
جناب اقاي پرفسور امير مگر كسي تو را مجبور كرده است كه حديث غلط بنويسي . سخن حضرت معصوم اين است
من لا معاش له لا معاد له ( كسي كه معاش و مخارج زندگي او تامين نيست دين و ايمان هم ندارد)
البته فرمايش شما در كل درست است اما به اين نكته هم توجه نماييد كه زن بركت زندگي است . و باعث جلوگيري از خرج هاي بيهوده مانند قليان كشيدن ، شيشه كشيدن ، ولگردي ، الواتي و بسياري از خرده خرج هاي بيهوده ديگر است . اي كاش يك نفر پيدا مي شد و مرا نصيحت ميكرد تو كه لالايي بلدي چرا خوابت نميبره .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
سلام، لب دریا تو فصل تابستان شاید شلوغ باشه، ولی ۹ماه دیگش کسیو میشه پیدا کرد؟ببینین به جای سنگ انداختن جلو اینجور کارای مفید و انتقاد های بیخود بیاییم یذره فقط یذرخوه به رودسر فکر کنیم،شما جای دیگه زمین مجانی گیر بیار پیستو ببریم همون جا،یه لب ساحل زمین هس یکیم بغل پارک ملت،اونجا میرفت بهتر بود؟شما ک واسه آرامش میرین دریا ساحل خدا بزرگه خیلی، تشریف ببرین یخورده اونور تر آرامش بگیرین از دریا،پیست باید باشه تا سازماندهی بشن جوانو نیان تو خیابان به قول شما جولان بدن،من این واژه رکیکو نمیگم، میگم مانور،بیایین یذره فقط بجای سنگ انداختنو پایین آوردن ارزش کار به فکر شهرمون باشیم، آبادش کنیم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
جناب استاد علی آقا از تذکر شما دایر بر ایراد نادرستی نقل حدیث و بذل و عنایت جنابعالی در انتساب پرفسور به اینجانب سپاسگزرام در پاسخ به نظر حضرت عالی شما را به دو داستان مثنوی ارجاع میدهم نخست داستان نحوی وکشتیبان اندیگر داستان جوانی که قصد امحا فاسقان مادرش داشت که زیدی متذکر میگردد بجای فاسقان تخم فساد را که مادرت باشد از بین ببر دوست عزیز اگر نیم نگاه منصفانه ای به آمار ارقام فارغ التحصیلان بیکار که از حد متعارف بسیار فراتر رفته و حتی دامن بالغ بر بیست هزار فارغ التحصیل دکترا را گرفته و نگاهی به سیل مهاجرت نخبگان و شکار آنها توسط غرب داشه باشید قطعا رای شما تغییر خواهد کردشما اعتیاد جوانها را پیش کشیده اید و از ریشه وسرچشمه غافل مانده اید یعنی جنگل را میبینید درختان را خیر لابد شنیده اید برای استخدام رفتگر در خرم آباد چه کسانی شرکت کرده بودند نگاهی نه به شهر صنعتی رشت بلکه در جوارتان رودسر بیاندازید که به چه روزی افتاده اند سرمایه دلال صفت با استفاده از رانتهای دولتی و اسکله های غیر مجاز در واردات کالا ببینید صنایع ایران را به چه روزی نشانده است این سر آشفته را دوست عزیز هزار لا لایی بخواب نمیبرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار