کد خبر: ۳۴۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 21 December 2016
تابناک - تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی نیمی از راه صعود به لیگ برتر را طی کردند.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی با اتمام دور رفت از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، در صدر جدول این مسابقات قرار گرفتند و به ترتیب در مکان های اول و دوم جدول جای گرفتند.
 
با توجه به این امر ، تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی نیمی از راه صعود به لیگ برتر را طی کردند و اگر بتوانند همین موفقیت دور رفت را در دور برگشت نیز ادامه دهند ، این دو تیم می توانند به رقابت های لیگ برتر صعود کنند .
 
با انجام بازی تیم های سپیدرود رشت و اکسین البرز که از دیدارهای معوقه هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور که عصر سه شنبه در رشت برگزار شد ، دور رفت این رقابت ها به اتمام رسید .
 
تیم فوتبال سپیدرود رشت که پیش از این مسابقه نیز ، در صدر جدول این رقابت ها قرار داشت و هدفش این بود که تا با پیروزی در این بازی خانگی ، با اقتدار دور رفت این رقابت ها را به اتمام برساند که در نهایت نیز موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریفش را شکست دهد و قهرمانی دور رفت را با اقتدار بیشتر جشن بگیرد.
این در حالیست که تیم های قدرتمند و صاحب نامی همچون خونه به خونه مازندران ، گل گهر سیرجان ، مس کرمان ، استقلال اهواز ، راه آهن و فولاد یزد در این رقابت ها حضور دارند اما با این وجود ، تیم های سپیدرود رشت و ملوان انزلی دو نماینده گیلان در صدر جدول این مسابقات قرار دارند.
البته با توجه به صدرنشینی تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان دور رفت این رقابت ها ، کار این تیم بسیار سخت تر بوده و کمتر کسی فکر می کرد که این تیم بتواند عنوان قهرمانی دور رفت جام آزادگان را تصاحب کند .
با توجه به اینکه تیم سپیدرود رشت از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرده بود و از طرف دیگر حضور تیم های صاحب نام و با سابقه ای که در لیگ دسته اول حضور داشتند و همچنین مشکلات مالی شدید و مدیریتی که تیم سپیدرود نیز هم اینک با آن مواجه است ، اکثر کارشناسان در اول فصل جایگاه این تیم را در میانه های جدول پیش بینی می کردند اما این تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم ، در رتبه نخست جام آزادگان قرار دارد.
اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در این مسابقات که از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرده و تجربه بسیار خوبی نیز در لیگ های سطح اول کشور دارد ، انتظار می رفت که این تیم بتواند یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ برتر باشد.
این تیم نیز توانسته تا حدی انتظارات را برآورده کند و هم اینک پس از تیم سپیدرود رشت در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و یکی از مدعیان اصلی صعود به رقابت های لیگ برتر نیز بشمار می رود .
ورش دوستان و همچنین مسئولان ورزش گیلان آرزو دارند که هر دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی بتوانند دور برگشت لیگ دسته اول را همانند دور رفت با موفقیت سپری کنند و هر دو تیم جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را به دست آورند تا این استان بتواند دو نماینده در لیگ برتر داشته باشد چون هم اینک استان گیلان نماینده ای در رقابت های لیگ برتر ندارد .
در پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با انجام 17 مسابقه و کسب 34 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم ملوان انزلی نیز با کسب 30 امتیاز از 17 مسابقه در رتبه دوم قرار دارد .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت ، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار