تابناک / ابراهیم مهربان با ابراز تأسف از حادثه ریزش دیوار ورزشگاه تختی و جان باختن یکی از شهروندان بر اثر این حادثه افزود: جنبه تلخ این حادثه فوت این عزیز بود ولی جنبه زشت آن سوء استفاده سیاسی و تبلیغاتی برخی افراد و بصورت آگاهانه بویژه در فضاهای مجازی است.
کد خبر: ۳۴۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 14 December 2016
تابناک / ابراهیم مهربان با ابراز تأسف از حادثه ریزش دیوار ورزشگاه تختی و جان باختن یکی از شهروندان بر اثر این حادثه افزود: جنبه تلخ این حادثه فوت این عزیز بود ولی جنبه زشت آن سوء استفاده سیاسی و تبلیغاتی برخی افراد و بصورت آگاهانه بویژه در فضاهای مجازی است.
 
وی خاطرنشان کرد: هرچند این موضوع از طریق حقوقی درحال رسیدگی است، ولی سوء استفاده تبلیغاتی از این موضوع توسط برخی افراد اقدامی بسیار ناجوانمردانه بشمار می رود.
 
مهربان گفت: این حادثه در حال بررسی است و شورا نیز منتظر است تا نتایج آن از نظر فنی و از مجاری قانونی رسیدگی و اعلام شود.
 
سیزدهم آذرماه جاری به علت وزش باد شدید، دیوار پشت ورزشگاه تختی لاهیجان به طول ۱۱۰متر که تابلوهای تبلیغاتی روی آن نصب شده بود، فرو ریخت و موجب مرگ یکی از شهروندان این شهرستان شد.
 
سخنگوی شورای شهر لاهیجان با اشاره به موضوع مصوبه فراهم کردن میادین عرضه میوه و تره بار و گوشت و مرغ توسط شهرداری های سراسر کشور، خواستار بررسی کارشناسی ایجاد مکانی مناسب در سطح شهر لاهیجان بمنظور رفاه حال شهروندان به گونه ای که کاسبان شهر هم از این موضوع متضرر نشوند، شد.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز گفت: اجرای همزمان طرح های عمرانی در نقاط مختلف شهر، نتیجه تعامل شورا با شهرداری است.
 
به گزارش ایرنا، جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای شهر لاهیجان افزود: هم اکنون به طور همزمان شاهد اجرای طرح هایی در نقاط مختلف شهر توسط اکیپ های عمرانی شهرداری لاهیجان هستیم .
 
وی طرح ساخت خانه کشتی ، پل فرهنگیان ، نصب موزاییک اطراف میدان جدید عاقلیه ، نصب موزاییک پیاده رو سردار جنگل و نصب موزاییک ابتدای جاده رودبنه ، نصب جدول جنب پل خشتی عاقلیه ، سنگ فرش کوچه اکبریه ، اصلاح شبکه فاضلاب کوچه شهدای ۱۹ ، لوله گذاری خیابان کارگر ، نصب موزاییک کوچه کیاموسوی ، محوطه سازی مجموعه تفریحی و گردشگری پارک حاجی آباد را از جمله این طرح ها ذکر کرد.
 
تمیزکار اظهار داشت: شورای دوره چهارم از ابتدای شروع بکار، اصل کار خود را بر ایجاد عدالت نسبی در ارائه و توزیع خدمات به شهروندان در گوشه و کنار این شهر گذاشت و همواره سعی کرده این مهم را در حد توان اجرایی کند که تا حدودی در این امر نیز موفق عمل کرده است.
 
وی نمونه بارز این موفقیت را آسفالت و موزاییک کوچه های یوسف آباد ، آسفالت کوچه های بوجایه ، حاجی آباد و کوه بیجار دانست.
 
شهر لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Jorja
|
Russian Federation
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
Going to put this aritcle to good use now.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار