کد خبر: ۳۴۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 10 December 2016
تابناک - یک ورزشکار گیلانی موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور را کسب کند .

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز شنبه گفت: در جریان هشتمین دوره رقابت های اسنوکر قهرمانی پیشکسوتان کشور که در ارومیه جریان داشت ، اصغر وارسته از گیلان عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد .
 
سارنگ بزرگ چنانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: این ورزشکار شایسته گیلانی توانست در این دوره از رقابت ها برابر تمامی حریفان خود به برتری دست یابد و عنوان قهرمانی پیشکسوتان کشور را کسب کند .
 
وی اظهار کرد: در هشتمین دوره رقابت های اسنوکر قهرمانی پیشکسوتان کشور ، 37 ورزشکار زبده این رشته ورزشی از استان های مختلف حضور داشتند به مدت پنج روز در ارومیه با هم به رقابت پرداختند .
 
وی با اشاره به رشد رشته های بیلیاردی در استان گیلان ، ادامه داد: خوشبختانه طی چند سال اخیر این رشته ورزشی رشد چشمگیری در گیلان داشته و ورزشکاران این استان در رقابت های مختلف داخلی و برون مرزی توانستند نتایج بسیار خوبی کسب کنند .
 
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان بیان کرد: حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی اسنوکر اوایل ماه جاری به همراه تیم ملی اسنوکر ایران در رقابت های جهانی که در کشور قطر جریان داشت حضور یافت و نتایج بسیار درخشانی نیز کسب کرد.
 
بزرگ چنانی اضافه کرد: این ورزشکار ملی پوش شایسته گیلانی ، در جریان این دوره از رقابت ها، برابر حریفان قدرتمندی به برتری دست یافت و با صعود به مرحله یک چهارم نهایی، جزء هشت ورزشکار برتر این رشته در جهان قرار گرفت.
 
وی همچنین به سایر برنامه های این هیات تا پایان سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ایت بال ، ناین بال و تن بال ، برگزاری مسابقات جام دهه فجر و جام شهدای مدافعان حرم از مهمترین برنامه های هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان تا پایان سال جاری است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار