معنی حمایت را هم فهمیدیم ؛
تابناک / مذاکرات جدی صورت گرفته که شهرداری رشت تیم سپیدرود را زیر پوشش بگیرد و به نظر می رسد این پروسه روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد. البته برای قانونی کردن کار، این مسئله به رای گذاشته می شود تا اعضای شورای شهر هم نظر خود را ارایه دهند.
کد خبر: ۳۴۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷ 11 December 2016
تابناک / مذاکرات جدی صورت گرفته که شهرداری رشت تیم سپیدرود را زیر پوشش بگیرد و به نظر می رسد این پروسه روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد. البته برای قانونی کردن کار، این مسئله به رای گذاشته می شود تا اعضای شورای شهر هم نظر خود را ارایه دهند.
 
به گزارش تابناک گیلان، پیش تر این مسئله یک بار به رای گذاشته شد که اعضای شورای شهر با آن موافقت نکردند با این بهانه که قانون اجازه تیمداری را به شهرداری نمی دهد ؛ در حالی که در گذشته شهرداری رشت حامی مالی تیم استقلال این شهر بود و هم اکنون هم در شهرهای مختلف شهرداری ها تیمداری می کنند. نمونه اش در تبریز که شهرداری این شهر حامی مالی تیم ماشین سازی است.
 
 
معنی حمایت را هم فهمیدیم؛

از فوتبالشهری به نام رشت که این روزها با سپیدرود،خیز بلندی برداشته و چشم ها را خیره کرده.

درست از روزی که مدیران قبلی سپیدرود رفتند و اداره ورزش و جوانان،اختیارات تیم را به هیات فوتبال گیلان واگذار کرد امروز سپیدرود را در بهترین شرایط ممکن می بینیم؛

در جایگاه پر امید ترین تیم برای حضور در لیگ برتر...

آن وقت مدیران گذشته این تیم به جای که به مسولان فعلی بابت این همه لطف و تهیه این همه پول یک خسته نباشید کوچک بگویند در لفاظی های آشکار ادعا می کنند برخی با بدترین شکل ممکن دست به انتقام از سپیدرود بزرگ زدند و در این بین بیشترین صدمه را این تیم وارد کردند!!

جل الخالق! معنی حمایت از تیم را هم فهمیدیم؛

فهمیدیم چون امروز ما نیستیم باید خدمتگزاران فعلی را با تمام قوا بکوبیم و دایه های دلسوزتر از مادر شویم و از آنجا که خود را به ندیدن و نشنیدن زده ایم هرگز از سرمربی موفق فعلی و بازیکنان تیم نمی پرسیم آنها شما را می خواهند که قادر به اداره سپیدرود نبودید یا مسولان فعلی را که همه جوره از حق فوتبال رشت و سپیدرود حمایت می کنند؟

تیم را هفته ها در صدر جدول نگه داشتن و تهیه حداقل ٤٠٠ میلیون تومان برای بچه های شهر رشت کار شما بود یا همین مسولان فعلی که می فرمایید بیشترین صدمه را زده اند؟
صدمه زدن کار کدامیک از این گروه هاست؟

گروه فعلی که سپیدرود را بالای چشم گذاشته و برایش پدری می کند؛ پس منظور شما چه کسی است؟

تفکراتی که همواره میان فوتبال رشت و انزلی مرز قائل شده و دشمنی و کینه را رواج داده چشم ندارد که ببیند سپیدرود و ملوان به عنوان تیم های موفق گیلانی دیگر نامادری نمی خواهند؛

آنها مدیرانی را می خواهند که اهلیت ورزشی دارند و می توانند دستی بر شانه های بچه های تیمی که تا دیروز پول تو جیبی نداشتند اما صادقانه برای فوتبال شهر خود دویدند و عرق ریختند بکشند؛

وقتی رشتی ها سپیدرود متفاوت تری می خواهند گناهشان چیست؟

مردم این چیزها را خوب می فهمند و تفاوت ها را درک می کنند؛

شرایط امروز سپیدرود که تیمی مثالزدنی در لیگ آزادگان است با دستان پر توان مردانی از جنس دیگر رقم خورده است و کارشکنی های بعضی ها بی گمان تاثیری در این راه ندارد

 
*آرتین زهرابی

 
 
برچسب ها: سپیدرود رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار