تابناک / سید محمدعلی ثابت قدم با حضور در هشتمین استارتاپ شهر رشت با قدردانی از مجموعه سازمان پارک علم و فناوری استان گیلان اذعان داشت : بین کارافرینی و خلاقیت رابطه منسجمی وجود دارد.
کد خبر: ۳۴۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 09 December 2016
تابناک / سید محمدعلی ثابت قدم با حضور در هشتمین استارتاپ شهر رشت با قدردانی از مجموعه سازمان پارک علم و فناوری استان گیلان اذعان داشت : بین کارافرینی و خلاقیت رابطه منسجمی وجود دارد.
 

 
 
شهردار رشت با اشاره به چند شغله بودن بعضی از افراد در جامعه تصریح کرد : بسیاری از افراد رضایت چندانی از شغل خود ندارند و در کنار شغل خود با طی روزمرگی به آرامش نمی رسند

وی افزود : افراد خلاق با علاقه شغل خود را انتخاب نکردند بلکه آنان با سنجش علاقه اقدام به انتخاب شغل خود نمودند.

دکتر سید محمدعلی ثابت قدم خاطرنشان کرد : زمانی که موضوع علاقه در افراد خلاق و مباحث اکتسابی و اموزش های فردی آنان مطرح شود ، کارشان به یک اشتغال موثر تبدیل خواهدشد.

 



شهردار رشت با اشاره به جغرافیای گیلان و شهر رشت یادآور شد : امروز شهر رشت در بین ۱۶ شهر خلاق توانست به برند شهر خلاق خوراک دست یابد

وی تصریح کرد : این شهر برند فوق را به عنوان یک سرمایه اجتماعی با مشارکت اجتماعی به دور از هر نگاه فردی کسب کرد.

دکتر ثابت قدم خاطرنشان کرد : گسترش خلاقیت در سطح اجتماعی زمانی اتفاق می افتد ، که بواسطه مشارکت اجتماعی نقاط قوت یکدیگر را بیشتر نماییم.

 
 
 


مهندس تکریمی ، معاون سازمان پارک علم و فناوری گیلان ضمن خیر مقدم با اشاره به اینکه دو قابلیت ویژه زمان و مکان زمینه های موفقیت در استان گیلان و شهر رشت را فراهم نموده است،گفت: اگر ما بتوانیم با استفاده هدفمند از این ظرفیت ها در مسیر اهداف مشخص گام برداریم خوشبخت خواهیم ماند.

وی توسعه استان را مبتنی بر اعتماد محلی دانست و گفت : برای ایجاد اعتماد نیاز به شرافت و مهارت است.

تبدیل دانش به ارزش در پارک علم و فناوری استان 

 
 


مهندس تکریمی با تاکید براینکه پارک علم و فناوری سعی دارد تا دانش را به ارزش تبدیل نماید تصریح کرد : پارک علم و فناوری گیلان آمادگی کامل برای همکاری با ایده پردازان استارتاپ دارد ، در پایان تنی چند از اعضای گروه استارتاپ به ارائه اقدامات خود در راستای کارآفرینی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار