کد خبر: ۳۴۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 08 December 2016
تابناک / حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نائب رئیس اول مجلس نهم امروز(۱۸ آذر) در یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و ۷۰۰ شهید و ۱۴ شهید گمنام شهرستان رودسر در مسجد امام علی(علیه السلام)  این شهر با بیان اینکه جامعه اسلامی همواره با دشمنی و توطئه مواجه است اظهار کرد: قرآن کریم نقشه راه جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان است.

 

وی ادامه داد: دشمن شناسی و توجه به نقشه های دشمن یکی از مهمترین شاخص ها برای حراست از اقتدار جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مسائل دنیای اسلام را به دقت رصد کرده و هوشمندانه عمل می کنند، تصریح کرد: قبل از حضور داعش در عراق رهبری در پیامی به نخست وزیر وقت عراق خواستار ساماندهی قدرت نظامی عراق و ارتقاء دستگاه امنیتی این کشور شد که اگر بدان عمل می شد امروز عراق محل حضور داعشی ها نبود.

 

وی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی اذعان کرد: اقتدار امروز ایران از ثمرات رهبری امام خامنه ایی است.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد دشمن شناسی را اصل مهم در نظام اسلامی اعلام کرد و گفت:  دشمن واقعی جهان اسلام، نظام سیاسی آمریکاست و آل سعود و آل خلیفه مزدوران ناتوانی در دست آمریکا هستند.

 

وی ادامه داد: اگر دشمن را نشناسیم و در مسیر درست گام برنداریم، آسیب خواهیم دید.باید در برابر دشمن مقتدر  باشیم.

 

حجت الاسلام ابوترابی  با بیان اینکه جامعه اسلامی باید در بالاترین سطح قدرت باشد تصریح کرد: این قدرت مرز نمی شناسد و در قدرت فرهنگی باید شتاب کرد.

 

وی تاکید کرد: قدرت اسلامی در گام های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است و باید در همه عرصه ها پیشتاز بود.

 

نائب رئیس مجلس نهم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر گام های بلندی در راستای وحدت دینی برداشته است گفت: مردم سالاری، انسجام اسلامی، برادری و اتحاد موجب شده تا برادران اهل سنت در این استان در اوج وحدت اسلامی زندگی کنند.

 

وی با تاکید این نکته که اقتدار جمهوری اسلامی دشمنانش را به زانو درآورده است اظهار کرد: مقاومت اسلامی ملت ایران به کشورهایی دیگر چون عراق و سوریه صادر شده و موجب ایستادگی آنان در برابر دشمنان شده است.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به اینکه ایران در قله اقتدار سیاسی است افزود:  این اقتدار برآمده از قرآن و رهبری است که قدرت نظامی آمریکا در منطقه را رها کرده است.

 

وی با بیان اینکه کنگره آمریکا درصدد جبران تحقیرخود  است تصریح کرد: آنها تحریم های خود علیه ایران را ادامه می دهند اما با مقاومت اسلامی ملت ایران روبرو هستند.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: دشمن تمام حرکات ایران اسلامی را رصد کرده و به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به کشور است.

 

وی با بیان اینکه با زبان قدرت می توان با قدرت های استکباری  سخن گفت: یکی از ابزارهای مقابله با دشمن قدرت نظامی است و باید در این عرصه پیشتاز بود.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکید کرد: دشمن بداند ایران اسلامی بر اساس آموزه های قرآنی قدرت نظامی را جهت کشورگشایی نمی خواهد بلکه قدرت برای این است  که دشمن جرأت نزدیک شدن به ما را نداشته باشد.

 

وی اظهار کرد: باید در سایه اصول الهام بخش قانون اساسی با وحدت و انسجام پشت ولایت فقیه حرکت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار