کوچکی نژاد:
تابناک / جبار کوچکی نژاد در واکنش به اعلام حکم اعدام بابک زنجانی اظهار کرد: بابک زنجانی یک مفسد اقتصادی است و حکم اعدام وی قانونی است ولی در این راستا قوه قضاییه دیر تصمیم گیری کرد.
کد خبر: ۳۴۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 08 December 2016
تابناک / جبار کوچکی نژاد در واکنش به اعلام حکم اعدام بابک زنجانی اظهار کرد: بابک زنجانی یک مفسد اقتصادی است و حکم اعدام وی قانونی است ولی در این راستا قوه قضاییه دیر تصمیم گیری کرد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: بنده در جایگاه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد و امور دارایی سؤالی در مورد حقوق های نجومی پرسیدم اما متأسفانه مسؤلان نظام در این بحث دیدگاه مشترکی ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید براینکه رییس جمهور در مورد حقوق های نجومی سکوت کرده است، اضافه کرد: برخی ها می گویند که حقوق های نجومی قانونی است و دولت اعتقادی به برخورد با مفاسد اقتصادی ندارد.

**گزارشات دیوان محاسبات در بحث حقوق های نجومی آبکی است

کوچکی نژاد با اشاره به این موضوع که گزارشات دیوان محاسبات آبکی است، تصریح کرد: خود دیوان محاسبات هم آلوده است مجلس شورای اسلامی باید در این راستا ورود کند و این افراد باید محاکمه شوند.

**گیرندگان حقوق های نجومی خیانتکاران بیت المال اند

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این مطلب که مطالبه مجلس در برخورد با حقوق های نجومی باید محاکمه خیانتکاران بیت المال باشد، افزود: آنهایی که این حقوق ها را گرفته اند را باید به اشد مجازات محکوم شوند.

**برگشت دادن پول جرم گیرندگان حقوق های نجومی را کم نمی کند

کوچکی نژاد با تأکید براینکه برگشت دادن پول جرم گیرندگان حقوق های نجومی را از بین نمی برد، تصریح کرد: مگر می شود از خزانه دولت حقوق نجومی برداشته اند و با پس دادن آن نمی توان گفت که آنها مجرم نیستند، قوه قضاییه و سازمان بازرسی باید پیگیر باشد.

نماینده رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار کرد: مردم پرسشگر و نگرانند و اعتماد مردم به مسؤلان نظام کم شده است و باید این موضوع را تغییر دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار