تابناک / تیم فوتبال سپیدرود در آستانه واگذاری به شهرداری این شهر رشت قرار دارد اما در این میان مواردی وجود دارد.
کد خبر: ۳۳۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷ 05 December 2016
تابناک / تیم فوتبال سپیدرود در آستانه واگذاری به شهرداری این شهر رشت قرار دارد اما در این میان مواردی وجود دارد.

تیم سپیدرود رشت در این فصل با مشکلات شدید مالی و مدیریتی دست‌ و پنجه نرم می‌کند و شهرداری رشت خواستار خرید امتیاز این باشگاه ریشه‌دار شده اما کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه و کمیسیون فرهنگی شورای شهر برای واگذاری امتیاز این باشگاه به شهرداری دو شرط گذاشته است. اول اینکه شهرداری باید در 48 ساعت آینده برای خرید باشگاه شفافیت مالی داشته باشد، یعنی مقدار دقیقی از بدهی‌های گذشته سپیدرود و آنالیز کامل هزینه‌های جاری این فصل و نحوه تامین بودجه آن را ارائه دهد، چرا که برخی از اعضای شورا معتقدند رقم اعلام شده از بدهی‌های سپیدرود توسط شهرداری با رقم اعلام شده باشگاه سپیدرود متناقض است.

شرط دوم هم این است که نحوه‌ تیمداری و مدیریت باشگاه از طرف شهرداری به شورا اعلام شود تا برخی شایعه‌ها و شبهات در خصوص بهره‌برداری از این تیم ریشه‌دار و مردمی در انتخابات سال آینده به نفع جریان خاصی در شهرداری برطرف شود.

نکته دیگری که سد راه این واگذاری شده این است که شنیده می‌شود شهرداری قصد دارد تغییراتی در نام باشگاه سپیدرود بدهد و پسوند یا پیشوندی به آن اضافه کند و این موضوع با مخالفت چند نفر از اعضای شورای شهر مواجه شده و در تلاش هستند در صورت واگذاری به شهرداری تغییری در نام سپیدرود به وجود نیاید.

کمیسیون مشترک برنامه و بودجه و فرهنگی شورای شهر رشت اعلام کرد در صورتی که ابهامات فوق ظرف 48 ساعته آینده برطرف شود، لایحه خرید باشگاه سپیدرود در صحن شورای شهر رشت به رأی گذاشته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار