کد خبر: ۳۳۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 05 December 2016
تابناک / سرمربی تیم سپیدرود رشت می گوید که این تیم با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان دوباره به صدر جدول باز خواهد گشت.
 


به گزارش "ورزش سه"، در بازی با ایرانجوان بوشهر به هیچ عنوان تیم ما در شرایط خوبی به سر نمی‌برد، در کل 90 دقیقه این بدترین بازی سپیدرود در دو فصل گذشته است که بنده مسئول فنی این تیم هستم، فکر می‌کنم بچه‌ها حریف را خیلی دست کم گرفته بودند و تمرکز کافی هم نداشتند. من قبل از بازی در طول هفته گفته بودم که نگاه به جایگاه ایرانجوان در جدول نداشته باشید، آنها تیمی هستند که از نظر خلاقیت فردی و سرعت تهاجمی در ضدحملات فوق‌العاده‌ هستند. این تیم یکدست، جوان و منسجم است و در طول هفته گذشته و قبل از بازی مکررا به بچه‌ها گفتم که به جایگاه ایرانجوان در جدول لیگ دسته اول توجه نداشته باشید، آنها تیم خیلی خیلی خوبی هستند و هرچه از مسابقات بگذرند توانمندی خودشان را بهتر نشان می‌دهند. به هر حال باخت هم جزیی از فوتبال است و نمی‌توانیم این تضمین را بدهیم که در 34 هفته همیشه نتیجه را ببریم یا تساوی بگیریم.


سیلی که خوردیم درس بزرگی برای ما بود


خوشحالم از اینکه این باخت در این جای فصل و مقابل یک تیم پایین جدول به دست آمد تا بازیکنان غرورشان بشکند، غرور کاذبی که می‌تواند در آینده بیشتر به سپیدرود آسیب برساند. از این جهت گفتم خوشحالم که به تیم‌های بالای جدول و رقیبانمان نباختیم و این خیلی خوب است. بچه‌هایمان حواسشان را جمع می‌کنند که این سیلی‌ای که در بوشهر خوردیم به تیم باتجربه‌ و جوان سپیدرود درس بزرگی داده که در ادامه مسابقات قطعا این تجربه و درس بزرگ از بوشهر می‌تواند کمک حال بازیکنان و کادرفنی باشد. قطعا در طول هفته جاری قبل از بازی با گل گهر سیرجان بیشتر از نظر روحی- روانی بازیکنان را آماده می‌کنم تا باخت هفته گذشته را فراموش کنند. باید از آن بازی درس گرفت و باید روز چهارشنبه با کسب 3امتیاز و حمایت هواداران پرشورمان هم باخت را فراموش کنیم و هم بتوانیم در صدرجدول جایگاهمان را به مانند هفته‌های گذشته به دست بیاوریم.

 

برای بازی با اکسین برنامه داریم


ما یک بازی معوقه خانگی با اکسین داریم که بعد از بازی با اکسین در 30 آذرماه، برگزار خواهد شد. قطعا به هر بازی‌ای که پیش رویمان است، فکر می‌کنیم؛ ولی در حال حاضر تمرکزمان برای بازی با سیرجان است، برای بازی با اکسین بعد از دیدار با نساجی برنامه‌های خوبی داریم تا در آن بازی هم از امتیازات دیدار خانگی‌مان بهره ببریم و بتوانیم با تیم‌های دیگر فاصله بگیریم.


نوید یک بازی تهاجمی را می دهم


ما و هواداران سپیدرود فعلا به بازی با گل گهر سیرجان فکر می‌کنیم. تیم سیرجان تیم بسیار خوبی است، امسال نتایجی خوبی هم کسب کرده و جنگنده و گردن کلفت بازی می‌کند و پرسینگ را خیلی خوب انجام می‌‌دهد. البته ما از بازیکنانی که سرعت بالایی دارند در این بازی استفاده می‌کنیم و تهاجمی بازی می‌کنیم. روز چهارشنبه این نوید را به هواداران سپیدرود می‌دهم که ما 90 دقیقه تهاجمی مقابل سیرجان حاضر می‌شویم. هر کسی که این بازی را تماشا می‌کند از این بازی لذت می برد.


به دنبال بازگشت به صدر هستیم


برای تیم هم استانی‌مان (ملوان) آرزوی موفقیت می‌کنم. ما فقط چشم به بازی خودمان داریم و قطعا با کسب 3 امتیاز این دیدار بار دیگر به صدر بازمی‌گردیم.


از نظر منابع مالی در مضیقه هستیم


تیم نساجی تیمی است که علیرغم همه مشکلات مالی و حواشی‌ای که دارد، بازیکنانش با قلبشان برای هواداران‌ بازی می‌کنند. یک سال در تیم نساجی مازندران بازی کردم و می‌دانم که هواداران چه انرژی مثبتی از روی سکو به داخل زمین می‌دهند. بازیکنان خوبی مثل محمد عباس‌زاده، مجتبی رمضانی و  خیلی از بازیکنانی که زمانی در لیگ‌برتر حضور داشتند امروز در نساجی حضور دارند، تیم نساجی مشکل اصلی‌اش مشکل مالی است و همین موضوع به این تیم آسیب وارد کرده است. در آن سالی که من درون دروازه این تیم حضور داشتم، 13 بازی بدون باخت را گذراندیم اما مشکلات و حواشی‌ای که امروز آقای فکری، دوست و همکار گرامی‌ام و مربی بادانش فوتبال از آن گله‌مند است، همان سال به نساجی آسیب وارد کرد. متاسفانه فوتبال شمال کشور گیلان و مازندران علیرغم همه استعداهایی که دارند اما از نظر منابع مالی همیشه در شرایط دشواری به سر می برند و این بزرگترین مشکل ورزش و علی‌الخصوص فوتبال شمال کشور است.


هواداران لطف کنند به تیم داوری و حریف احترام بگذارند

 

از هواداران‌مان خواهش می‌کنم با توجه به اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو، سه بار به ما تذکر جدی داده و یک جلسه محرومیت تعلیقی داریم، تماشاگرانی که روز چهارشنبه به ورزشگاه می‌آیند و می‌خواهند سپیدرود را تشویق کنند، لطف کنند به تیم داوری و تیم حریف احترام بگذارند و آنها را تشویق کنند که خدا نکرده تیم خوب سپیدرود از موهبت هوادارانش که در روزهای دشوار تنها دلگرمی و پشتوانه بازیکنان و کادرفنی هستند محروم نشود. ضمن آنکه هواداران ما باید فرهنگ غنی گیلان را به نمایش بگذارند و به همه ایران ثابت کنند که هیچ وقت در شمال کشور و رشت تماشاگران ما اهل بدرفتاری، بداخلاقی و فحاشی نیستند و همیشه به تیم رقیب و حریف و همچنین داوری احترام می‌گذارند. تعدادی  از هواداران معلوم الحال هستند و به نظر من تماشاگر سپیدرود محسوب نمی‌شوند؛ هواداران باید باهوش باشند و اجازه حضور در ورزشگاه را به این عده ندهند. اگر ناخواسته آنها ورود کردند آن افراد را در اختیار نیروی انتظامی یا نیروهای امنیتی که در ورزشگاه مستقر هستند نشان دهند تا از هرگونه حرکتی که به ضرر سپیدرود است و فرهنگ گیلان را زیرسوال می‌برد جلوگیری شود.


ارتباط عاطفی سکو و زمین یکی از دلایل موفقیت ما است


بومی بودن، حمایت پرشور هواداران در بدترین شرایط، صداقت، رفاقت، همبستگی شدید بازیکنان و کادرفنی سپیدرود، رفاقتی که بین کادرفنی و اعضای تیم است و ارتباط عاطفی که از داخل زمین روی سکو و بالعکس مرتبط می‌شود علیرغم تمام مشکلات لجستیکی و مشکلات سخت‌افزاری، مشکلات مالی و مالکیتی که در پیش رو داشتیم عوامل اصلی موفقیت تیم ما همه این‌ها بودند.


از کسانی که به تیم کمک می کنند تشکر می کنیم


نباید از کمک مالی‌ای که در مقطعی آقای حسین هدایتی انجام دادند و بعد از آن حمایت‌هایی که شهرداری، مردم رشت و اعضای محترم شورای  اسلامی شهر برای سپیدرود انجام دادند چشم‌پوشی کرد که در روزهایی که ما مالک و مدیرعامل نداشتیم همه گونه پشتیبانی را از سپیدرود انجام دادند. تشکر ویژه دارم از مالک هتل کاووس رشت که بعد از بازی با ایرانجوان تزریق مالی‌ کوچکی برای تیم ما داشتند و شرایط این تیم را (که بسیار بی‌پشت و پناه است)ا ز نظر روحی- روانی بهبود بخشیدند. کادرفنی، هواداران و بازیکنان سپیدرود از آقای خلیل‌زاده تشکر می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار