کد خبر: ۳۳۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 05 December 2016
تابناک - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ورود دو سامانه بارشی و توده هوای سرد به استان از امروز (دوشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی توده هوای ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، کاهش دما و وزش باد (در بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات ، دامنه ها و مناطق مستعد بارش برف تا غروب فردا (سه شنبه) مهیا می باشد.
 
وی ادامه داد: این سامانه اواخر وقت فردا تضعیف شده و بتدریج از منطقه خارج خواهد شد و مجددا از روز پنجشنبه با نفوذ توده هوای سرد و بارشی شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن، بارش باران، وزش باد و بارش برف فراهم شده و این توده هوای سرد تا اوایل بعدازظهر جمعه فعال می باشد.
 
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، اواخر وقت در بعضی نقاط بارندگی عنوان و برای فردا نیز آسمان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، کاهش دما، ارتفاعات ، دامنه ها و مناطق مستعد بارش برف، اواخر وقت با کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 19 درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با دو درجه مربوط به ماسوله ذکر کرد.
غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 16 و پنج درجه ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار