رضا اسلامی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین در مورد مهار آتش سوزی عظیم دیشب در سیاهکل، اظهار کرد:مهار آتش سوزی با همت ستاد بحران متشکل از هلال احمر نیروهای مردمی و شهرداری ها و بسیج و سپاه انجام شد.
کد خبر: ۳۳۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 04 December 2016
تابناک / رضا اسلامی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین در مورد مهار آتش سوزی عظیم دیشب در سیاهکل، اظهار کرد:مهار آتش سوزی با همت ستاد بحران متشکل از هلال احمر نیروهای مردمی و شهرداری ها و بسیج و سپاه انجام شد.

وی ادامه داد: این آتش سوزی از ساختاری عظیم برخوردار بود، مناطقی از جنگل و باغ صدیقی سیاهکل و اسبراهان و مهربون و دیماسرا و موسی گالشی طعمه حریق شد.

فرماندار سیاهکل با تأکید براینکه مناطقی از سه چکه ، گلستان سرا و چند نقطه دیگر نیز طعمه حریق شده است، اضافه کرد: این مناطق هم در آتش سوزی قرار داشتند.

اسلامی با اشاره به این موضوع که در مجموع ۵۵ هکتار از جنگل ها و اراضی در سیاهکل طعمه حریق شد، تصریح کرد: عامل این آتش سوزی انسانی بود و در راستای گسترش مرتع صورت گرفته است.

وی در خاتمه اظهار کرد: با توجه به وزرش باد گرم دیروز در جلسه ستاد بحران این اتفاقات پیش بینی شده بود و از هلال احمر تا نیروهای مردمی و شهرداری ها و سپاه و بسیج برای مهار این آتش عظیم پای کار بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار