فردین معصومی:
تابناک / چندی پیش بود که خبرهایی حکایت از خداحافظی فردین معصومی برای همیشه از ورزش گیلان داشت. وی علت این امر را بی مهری مسئولین برای تیم کشتی گیلان دانست.
کد خبر: ۳۳۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 04 December 2016
تابناک / چندی پیش بود که خبرهایی حکایت از خداحافظی فردین معصومی برای همیشه از ورزش گیلان داشت ؛ وی علت این امر را بی مهری مسئولین برای تیم کشتی گیلان دانست.

فردین معصومی که توانست در کمتر از 6 ماه تیم کشتی گیلان را برای نخستین بار در تاریخ استان به مقام قهرمانی کشور برساند، در گفتگو با خبرنگار خزر در همین خصوص می گوید: بنده نشستی با آقای رهنما داشتم و صحبت هایی نیز بین ما ردوبدل شد و اگر صحبتی در این خصوص نداشته باشیم، بهتر است! زیرا اگر بخواهیم پاسخی بدهیم آن ها هم باید پاسخ بدهند و ما نیز دوباره پاسخ بدهیم که این اصلا خوب نیست! ان شاءالله هر اتفاقی که می افتد چه از سمت بنده چه از سمت هرکس دیگر به نفع ورزش باشد.

 وی در خصوص اینکه آیا به ورزش گیلان باز خواهد گشت یا خیر اذعان داشت: زندگی ما ورزش است و هرچیزی را که آموختیم مدیون همین مردم استان مان بودیم، بنده 5-6 ماه به کشتی گیلان ورود کردم و با کمک دوستان کشتی را از این بلاتکلیفی درآوردیم و فکر میکنم که در حال حاضر نیازی نیست که بنده در کشتی باقی بمانم. تنها می خواستم به برخی از افراد ثابت کنم که جایگاه کشتی گیلان، آنجا نبود! اگر به کشتی نگاهی مهربان تر شود، باز هم کشتی حرف های زیادی برای گفتن دارد و حتی با وجود قهرمانی در مسابقات منطقه ای ای بازهم جایگاه کشتی در اینجا نیست.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران ادامه داد: اختلاف نظرها و امکانات کمی که در اختیار کشتی گیلان بود باعث پس رفت هر روزه ی کشتی گیلان شده بود که خوشبختانه بچه های کشتی گیلان 6 ماه دور هم جمع شدند و کشتی گیلان جان تازه ای گرفت و امیدوارم که این ورزش در استان دوباره به شرایط قبل باز نگردد. ما اگر با همدیگر مشکل داریم به کشتی ضربه نزنیم! بنده شاید با آقای هدایتی و یا برای مثال با آقای شادمانفر اختلاف سلیقه داشته باشیم ولی این نباید به ورزش ما آسیب برساند. اختلاف در همه جا وجود دارد، بنده معتقدم که اختلاف خاصی وجود نداشت و تنها گله ای داشتم و از آقای رهنما نه به عنوان مدیرکل، به عنوان یک دوست، انتظار داشتم بیشتر در کنار ما باشد، حرف من همان حرف است و به ورزش گیلان دیگر باز نخواهم گشت چون نیازی در از این بابت نمیبینم و معتقدم ریلی که راه افتاده است ادامه دار خواهد بود و هرکس دیگری نیز می تواند حرکت آن را ادامه دهد.

سرمربی تیم کشتی گیلان ادامه داد: کشتی ما شبیه استادیوم نقش جهان اصفهان شده بود! اما خداروشکر امروز این قطار راه افتاده است و هرکسی می تواند آن را هدایت کند و سوار بر این موج شود. امیدوارم که هرکسی برای کشتی و ورزش زحمت می کشد به دنبال منافع شخصی خود نباشد.
 
 
 

برچسب ها: فردین معصومی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار