کد خبر: ۳۳۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 03 December 2016
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت:وزش باد گرم تا عصر امروز ادامه دارد و پس از آن شاهد کاهش دمای هوا در گیلان هستیم.

 مازیار غلامی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان گفت:نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه است به تدریج از بعد ازظهر شنبه جریانات جنوبی تضعیف و طی عصر و شب با شمالی شدن جریانات سطح زمین ضمن کاهش دما،افزایش ابر مورد انتظار است.

وی ادامه داد:بر این اساس وزش باد گرم(بعضی نقاط شدید)پیش بینی می شود و به تدریج از بعدازظهر شنبه جریانات جنوبی تضعیف و طی عصر و شب با شمالی شدن جریانات سطح زمین، ضمن کاهش دما، افزایش ابر مورد انتظار است.

غلامی اضافه کرد:هوای گیلان برای صبح تا بعد از ظهر، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گرم بعضی نقاط شدید و عصر و شب،به تدریج افزایش ابر و وزش باد(شمالی)و برای یکشنبه کمی ابری تا نیمه ابری،گاهی افزایش ابر و وزش باد اواخر وقت احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد:هوای گیلان برای روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری و مه آلود،بعضی ساعات بارندگی و وزش باد،کاهش دما،اواخر وقت ارتفاعات بارش برف دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری،به تدریج افزایش ابرو بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار