کد خبر: ۳۳۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 03 December 2016
تابناک / نمایش وعده ی شوم به نویسندگی و کارگردانی سامان اسماعیل زاده بعداز ظهر روز جمعه با حضور هنرمندان نام آفرین استانی به اجرای خود پایان داد.
 

سید محمودرزمگیر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا از اختتامیه نمایش وعده ی شوم به نویسندگی و کارگردانی سامان اسماعیل زاده هنرمند جوان صومعه سرایی بعداز ظهر روز جمعه ١٢ آذر ماه ٩٥ با حضور روسای ادارات شهرستان ، جمعی از فرهنگیان و بسیجیان ، (هنرمندانی همچون نسرین بابایی ، رضامیرمعنوی ، رسول حقدوست و مجری شبکه باران محمدرضامحبی) و خانواده ی اولین شهید مدافع حرم شهرستان صومعه سرامحمد اتابهدر سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا خبرداد.

رزمگیر با تاسی گرفتن از سخنان امام راحل که فرمودند: شهادت هنرمردان خداست. و بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ، زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نبست . اشاره کرد: شهدا کسانی هستند که عزیزترین گوهر هستی یعنی جان خورا در راه حق و حقیقت نثار کردند . بنابرین تجلیل و قدردانی از خانواده ی این عاشقان الله وظیفه ی همه ی مسئولان و مردم می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا همچنین یاد آور شدند : این نمایش که سه روز برای اجرای عموم در مکان فوق الذکربرگزار شده بود ، در آخرین اجراء سعی کردیم چون نمایش مناسبتی پایان ماه محرم و صفر بود از خانواده ی شهید مدافع حرم محمد اتابه دعوت کنیم و به رسم سپاس و قدردانی لوح تقدیر ، تندیس و دو تابلو فرش از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا به این خانواده اهداء نماییم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار