کد خبر: ۳۳۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 03 December 2016
تابناک - با انجام هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی جای سپیدرود رشت را در صدر جدول این مسابقات گرفت.

در هفته پانزدهم این رقابت ها ، تیم ملوان بندرانزلی مقابل پارس جنوبی جم به نتیجه تساوی رسید و تیم فوتبال سپیدرود رشت مقابل ایرانجوان بوشهر متحمل شکست شد.
 
با توجه به اینکه دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی با کسب 28 امتیاز به ترتیب در رتبه های اول و دوم جدول قرار داشتند ، تیم فوتبال ملوان انزلی با کسب یک تساوی و با توجه به شکست تیم سپیدرود رست ، توانست به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.
 
این در حالی است که تیم فوتبال سپیدرود رشت یک بازی کمتر از تیم ملوان بندرانزلی دارد چون دیدار این تیم با اکسین البرز در هفته چهاردهم به دلیل بارش برف در رشت لغو و به زمان دیگری موکول شد و اگر سپیدرود بتواند در این دیدار معوقه امتیاز کسب کند ، باز صدر جدول را از تیم هم استانی خود پس خواهد گرفت .
اما در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم پارس جنوبی جم بوشهر رفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت .
هر دو تیم در نیمه اول این دیدار یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند فرصت مناسب گلزنی را کسب کنند تا این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد .
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نیمه دوم این مسابقه ، با توجه به شرایط میزبانی و حمایت طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد اما این تیم پارس جنوبی جم بود که به گل برتری دست یافت و محمدحسین مهرآزما بازیکن این تیم توانست از غفلت مدافعان ملوان استفاده کند و گل اول بازی را به ثمر برساند.
پس از این گل ، تیم ملوان انزلی بر شدت حملات خود افزود و در وقت های اضافه بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را مهیار زحمتکش در دقیقه 93به گل تبدیل کرد تا این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی خاتمه یابد و ملوان با این یک امتیاز خانگی صدرنشین جدید لیگ دسته اول شود.
تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول کشور نیز در هفته پانزدهم این رقابت ها در بوشهر به مصاف تیم ایرنجوان رفت که در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف خود شد .
در جریان این مسابقه تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در دقیقه هشتم توسط حجت اسلامی به گل برتری دست یافت اما یک دقیقه پس از این گل ، محمد لطفی بازیکن سپیدرود رشت توانست گل تساوی را به ثمر برساند.
اما این پایان کار در نیمه اول نبود و حجت اسلامی بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر موفق شد در دقیقه 24 دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند تا نیمه اول با برتری تیم ایرانجوان بوشهر خاتمه یابد.
در نیمه دوم نیز باز این تیم ایرانجوان بوشهر بود که به گل دست یافت و مهدی قائدی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 51 سومین گل تیمش را به ثمر برساند تا تیم ایرانجوان بوشهر با نتیجه سه بر یک سپیدرود را شکست دهد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با این شکست خارج از خانه ، صدر جدول را از دست داد و فقط امیدوار است که در دیدار عقب افتاده خود بتواند امتیاز کسب کند تا همچنان به صدرنشینی خود در رقابت های لیگ دسته اول ادامه دهد .
تا پایان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم ملوان بندرانزلی با کسب 29 امتیاز از 15 مسابقه در صدر جدول قرار دارد و تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 28 امتیاز از 14 مسابقه در رتبه دوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار