کد خبر: ۳۳۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 03 December 2016
تابناک - مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان لنگرودی در این شهر را تشریح کرد.

حمید کیانی فتوت شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 25 تن از دانش آموزان حادثه دیده مداوا و از بیمارستان مرخص شدند و امروز نیز مصدومان بستری شده تحت ادامه درمان پزشکی قرار می گیرند.
 
وی بیان کرد: در صورت صلاحدید کادر پزشکی سه تن از مصدومان این حادثه به دلیل شکستگی در ناحیه های مختلف بدن تحت عمل جراحی قرار می گیرند که البته مصدومیت آنها نیز نگران کننده نیست .
 
کیانی فتوت افزود: حتی اعلام کرده ایم که مصدومان ترخیص شده در صورت بروز مشکل به بیمارستان بعثت منتقل شوند که تا این لحظه شرایط عمومی آنها نیز رضایت بخش بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تیم پزشکی بیمارستان همکاری لازم را با این میهمانان مصدوم و حادثه دیده انجام داده است و سعی پرسنل زحمت کش بیمارستان بعثت درمان مطلوب و رضایت بخش است.
 
به گزارش ایرنا لغزندگی جاده و ناتوانی راننده یکدستگاه اتوبوس بامداد دیروز جمعه منجر به واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان زائر راهیان نور از شهرستان لنگرود از توابع استان گیلان در همدان شد.
 
در واژگونی این اتوبوس 34 دختر و چهار مرد مصدوم و توسط اورژانس 115 به بیمارستان بعثت انتقال یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار