کد خبر: ۳۳۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۵ 02 December 2016
تابناک - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: پارس جنوبی بوشهر برای کسب یک امتیاز به انزلی آمده بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد مایلی کهن غروب پنجشنبه در کنفرانس خبری پس از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی بوشهر اظهار کرد: با توجه به آنالیز تیم فوتبال پارس جنوبی، از نحوه بازی و تاکتیک این تیم اطلاع داشتیم .
 
وی با اشاره به اینکه تیم حریف بازی بسته ای را ارائه کرد، افزود: شرایط زمین مسابقه موجب شد دو تیم بازی فیزیکی را در دستور کار خود قرار دهند.
 
مایلی کهن تاکید کرد: تیم پارس جنوبی با استفاده از ضد حمله موفق به گلزنی شد و ملوانان نیز با وجود داشتن موقعیت های بسیار گلزنی دراین مسابقه، تنها موفق به کسب تساوی از این دیدار شدند.
 
سرمربی تیم ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: شهر انزلی با داشتن سابقه بسیار در ورزش ، متاسفانه هنوز ورزشگاهی شایسته ورزش دوستان و ورزشکاران ندارد و با توجه به اینکه بازیکنان مطرح بسیاری از این شهر پدید آمدند، باید هرچه زودتر درخصوص ساخت ورزشگاهی برای این شهر اقدام شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان و در هفته پانزدهم این رقابت ها در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم پارس جنوبی بود که با گل دقیقه93مهیار زحمتکش از روی نقطه پنالتی توانست شکست را با تساوی عوض کرده و با توجه به شکست تیم سپید رود رشت ، با 29 امتیاز به صدر جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور صعود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار