کد خبر: ۳۳۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۴ 02 December 2016
تابناک / سرمربی تیم فوتبال پارس جم جنوبی با اشاره به مشکوک بودن پنالتی اعلام شده از سوی داور بازی گفت: موقعیت گل زنی به ملوانان ندادیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی تارتار غروب پنجشنبه در کنفرانس خبری پس از تساوی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار کرد: اگر داور بازی پنالتی تیم ملوان را به‌درستی اعلام کرده باشد، از او تشکر می‌کنم اما درصورت عدم تایید آن از سوی کارشناسان داوری، حق بزرگی را از تیم پارس جم جنوبی ضایع کرده است.
 
وی با اشاره به شناخت کافی نسبت به تیم حریف و اتخاذ تدابیر لازم برای مهار ملوانان در این بازی افزود: با آنالیز ملوانان از به ثمررساندن گل های دقایق پایانی آنها مطلع بودیم و به همین دلیل، روی دقایق پایانی بازی برنامه ریزی داشتیم .
 
تارتار با بیان اینکه اعلام پنالتی از سوی داور، موجب تغییر شرایط بازی در انتهای این دیدار شد، تصریح کرد:تیم داوری قضاوت خوبی را جز در مورد صحنه پنالتی ، از خود به نمایش گذاشت .
وی با اشاره به کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه تختی گفت: کیفیت چمن ورزشگاه و شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی بر عملکرد تیم داشت و بیشتر زمان بازی به درگیری های فیزیکی ختم شد اما ما نیز می توانستیم با کسب سه امتیاز به خانه برگردیم .
به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان و در هفته پانزدهم این رقابت ها در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم پارس جنوبی بود که با گل دقیقه 93 مهیار زحمتکش از روی نقطه پنالتی توانست شکست را با تساوی عوض کرده و با توجه به شکست تیم سپید رود رشت ، با 29 امتیاز به صدر جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور صعود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار