کد خبر: ۳۳۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۲ 02 December 2016

تابناک / تیم فوتبال سپیدرود رشت علی رغم دریافت سه گل برابر ایرانجوان بوشهر همچنان بهترین خط دفاع لیگ یک را در اختیار دارد.

 



به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول عصر امروز در بوشهر تیم صدرنشین سپیدرود متحمل شکست سنگینی برابر حریف قعرنشینش شد.سرخ های رشت که در این فصل مسابقات از خط دفاع مستحکمی برخوردار بودند و در 14 هفته قبلی تنها 5 گل دریافت کرده بودند در بازی امروز برابر ایرانجوان اشتباهات فراوانی در دفاع داشتند تا جایی که هر سه گل ایرانجوان روی ضعف خط دفاعی سپیدرود به ثمر رسید.

 

در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول حسینی گلر سپیدرود موفق به ثبت 8 کلین شیت شده بود و در پنج دیدار نیز با پذیرفتن یک گل در هر دیدار در مجموع 5 گل دریافت کرده بود با این حال پذیرفتن 3 گل در بازی امروز هم خدشه ای در آمار فوق العاده وی و خط دفاع سپیدرود وارد نکرده است.

 

تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنان با پذیرفتن تنها 8 گل در 14 دیدار بهترین عملکرد را میان 18 تیم لیگ یکی داشته است البته آن ها در راه ثبت این رکورد مدیون گل دقیقه 90 ملوانان به پارس جنوبی نیز هستند.تیم فوتبال پارس جنوبی جم با دریافت 9 گل در پانزده بازی بعد از سپیدرود دومین خط دفاع برتر لیگ دسته اول را در اختیار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار