تابناک / چندین ماه از تعطیلی تنها استخر دولتی شهرستان لاهیجان می گذرد و مردم این شهرستان همچنان چشم به راه بازگشایی مجدد این استخر هستند.
کد خبر: ۳۳۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 01 December 2016
تابناک / چندین ماه از تعطیلی تنها استخر دولتی شهرستان لاهیجان می گذرد و مردم این شهرستان همچنان چشم به راه بازگشایی مجدد این استخر هستند.

علیرضا پرندوش : پس از تعطیلی استخر مهر اظهار نظر ها و شایعات بسیاری میان شهروندان در رابطه با چرایی این تعطیلی مطرح شد،

استخر مهر تنها استخر دولتی شهرستان لاهیجان است که بسیاری از شهروندان برای تفریح و آب درمانی و ... از این استخر استفاده می کردند از طرفی این استخر محل تمرین قهرمانان مطرح شنا شهرستان ناجیان غریق و ... نیز بود.

به دلیل اهمیت قضیه بر آن شدیم تا دلیل تعطیلی استخر مهر را از زبان مسئولین جویا شویم و به شایعات و اظهار نظر های کوچک و بزرگ خاتمه دهیم.


فرماندار لاهیجان: تعطیلی استخر به دلیل فرسودگی تاسیسات و آلودگی آب | چندین بار مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای رسیدگی به این موضوع

فرماندار لاهیجان در این رابطه در گفت و گو با «خبرآنلاین» با بیان اینکه تمامی تصمیماتی که در شهر گرفته می شود توسط مجموعه ای از مدیران و مسئولین اتخاذ شده و ما نیز وظیفه نظارتی داریم، گفت: مرکز بهداشت لاهیجان نامه ای را به فرمانداری مبنی بر آلوده بودن آب و فرسوده بودن دستگاه های تصفیه آب ارسال کرد و در بازدیدی که ما نیز از این محل داشتیم این مشکلات را مشاهده کردیم.

وی افزود: با توجه به فصل گرما، در پیش بودن مسابقات شنا و با وجود قهرمانان خوب شنا در لاهیجان ما نیز خواستار رفع مشکل و ادامه فعالیت استخر بودیم اما با توجه به ارزیابی و بررسی مرکز بهداشت در نهایت این استخر بنا به دلایل کاملا منطقی به طور موقت تعطیل شد.

این مقام مسئول با اشاره به چندین بار مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای رسیدگی به این موضوع، خاطرنشان کرد: اميدوارم با تامين اعتبار از سوي شهرستان، اداره ورزش و جوانان به صورت جدي به تعمير استخر بپردازد تا مردم عزيز لاهيجان بتوانند از اين مكان ورزشي استفاده کنند.


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان: برای حفظ سلامتی شهروندان استخر را موقتا تعطیل کردیم |برآورد هزینه 300 میلیون تومانی حل مشکلات استخر

در ادامه برای پیگیری بیشتر، علت تعطیلی استخر لاهیجان را از زبان عادل هادی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان جویا شدیم.

وی در گفت و گو با «خبرآنلاین» در این رابطه افزود: چندین بار توسط مرکز بهداشت به دلیل آلودگی آب استخر مهر، اخطاریه دریافت کردیم و ضرورت دیدیم تا استخر را به طور موقت تعطیل کنیم تا خدای ناکرده سلامت شهروندانمان به خطر نیافتد.

هادی پور با بیان اینکه تاسیسات استخر به کل فرسوده شده است، ادامه داد: می بایست تاسیسات استخر «مهر» کاملا تعویض شود، در بازدید های انجام شده توسط مسئولین استان مبلغ ریالی برای حل مشکلات این استخر حدود 300 میلیون تومان برآورد شد و پس از تعطیلی استخر با پیگیری های انجام شده توسط فرماندار محترم در جلسه کمیته برنامه ریزی و تصویب اعتبار، امیدواریم هرچه زود تر مشکلات استخر و استخر مجددا بازگشایی شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه واحد مهندسی اداره کل تربیت بدنی گیلان عهده دار تعمیر و بازسازی تاسیسات استخر است، اظهار کرد: پس از ارسال صورت جلسه و نظرات کارشناسی و ... برای اداره کل و موافقت با آن، پیمان کار شروع به کار می کند و بر طبق برآورد ها پس از 10 الی 15 روز مشکل رفع و استخر مجدادا بازگشایی می شود.
 
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار