کد خبر: ۳۳۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 30 November 2016

تابناک گیلان / در هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر روز پنجشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی میزبان تیم پارس جم جنوبی خواهد بود.

 



به گزارش "دی اسپورت"، در هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر روز پنجشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حضور هواداران پر شورش میزبان تیم فوتبال خوب پارس جم جنوبی خواهد بود تیمی که که در چهار بازی گشته خود به همراه مهدی تارتار موفق به کسب سه پیروزی و یک تساوی و 10 امتیاز شده است .



 
تیم فوتبال پارس جنوبی جم تا هفته چهاردهم با 8 گل خورده بعداز تیم فوتبال سپیدرود رشت دومین خط دفاعی لیگ دسته اول را در اختیار دارد تیمی که تاکنون در بازیهای خارج از خانه با سه پیروزی و سه تساوی و کسب 12 امتیاز یکی از تیمهای می باشد که بهترین عملکرد را در بازیهای خارج از خانه داشته است.
اما در آن سوی میدان تیمی به عنوان میزبان پا در این رقابت حساس خواهد گذاشت که با اتکا به هواداران متعصب و دو آتشه خود حداکثر امتیازات خانگی را در این فصل بدست آورده است و در هفت بازی گذشته خود رنگ باخت را ندیده و در یک مسیر کاملا صعودی موفق به کسب 17 امتیاز شده است.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم
ملوان تاکنون در بازیهای خانگی خود فقط در هفته دوم رقابتها مقابل تیم فوتبال راه آهن با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده است و در بقیه بازیهای خانگی خود حداکثر امتیازات را کسب نموده و هواداران خود را شاد راهی منازلشان کرده است.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاهای ایران جام آزادگان تنها مهدی رستمی را به دلیل پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از مصدومیت به همراه نخواهد داشت.

تیم فوتبال ملوان انزلی


این احتمال وجود دارد که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار مقابل پارس جم جنوبی با ترکیب : ایمان صادقی در درون دروازه – فرزاد جعفری – احمد آهی – مهیار زحمتکش و عزیز معبودی در خط دفاعی – سعید یوسف زاده – محمد آبشک و شهاب کرمی در خط هافبک پوریا غلامی و یاسر وکیلی در گوش چپ و راست و شاهین ثاقبی در خط حمله استفاده نماید.
علی صفایی – ایوب غلامزاده – علیرضا شهری و علی صباحی از جمله تیم داوری و نادر جعفری ناظر داوری این دیدار می باشند.

این دیدار از ساعت 14/15 دقیقه عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی در حضور هواداران متعصب و پر شور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به انجام خواهد رسید.

 

گزارش: ارسطو عزتیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار