کد خبر: ۳۳۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 29 November 2016
تابناک / معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی جهت محرومان و مستضعفان در دستور کار بسیج استان گیلان است.

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه مناسبت‌های بسیج با نام انقلابی‌گری و خدمتگزاری نامگذاری شد اظهار داشت: انقلابی‌گری و خدمتگزاری برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابیگری و بر مبنای اقدام و عمل است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه تمامی محورها و عملکردهای بسیج بر اساس منویات مقام معظم رهبری است افزود: تمامی اعمال و حرکات بسیج اثرگذار است.

بایرامی با تاکید بر اینکه بسیج در 5 آذر ماه 58 و 9 ماه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکیل شد گفت: بسیج در ابتدا با هدف کمک به مستضعفان و محرومان و ایجاد امنیت برای انقلاب تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بسیج تاکنون عضو هیچ جناح، گروه، دولت و یا طیف خاصی نبوده است تصریح کرد: به فرموده امام خمینی(ره) "بسیج لشکر مخلص خدا است" و به فرموده مقام معظم رهبری "بسیج لشکر انقلاب است".

بایرامی با اشاره به اینکه بسیج تحت امر و فرمان مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: بی‌ادعایی، حضور امیدوارانه در همه صحنه‌ها، نگاه به منافع ملی، از خودگذشتگی، شهادت‌طلبی، شهامت، ایثار و عمل بسیج از خصوصیات بارز یک بسیجی مخلص است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه موفقیت‌های بسیج به نام هیچ گروه، حزب و جریانی ثبت نمی‌شود افزود: تمامی موفقیت‌های بسیج برای بسیجیان و به نام انقلاب ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ذات بسیج و یک بسیجی انقلابی‌گری است تصریح کرد: انقلابی‌گری و خدمتگزاری یک نام تزئینی در بسیج نیست.

بایرامی با بیان اینکه از تمامی جوانان و نوجوانان بسیجی استدعا دارم تا از مولفه‌های مقام معظم رهبری عدول نکنند گفت: هدف بسیج خدمتگزاری بی‌منت و بی‌ادعا به جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه ساخت 1000 واحد مسکونی جهت محرومان و مستضعفان در دستور کار بسیج استان گیلان است، خاطرنشان کرد: خدمتگزاری بسیج صرفاً برای مسائل اقتصادی، اردوهای جهادی و موضوعات این‌چنینی نیست و بسیار گسترده‌تر است.

بایرامی با بیان اینکه جلوگیری از بیماری نیوکاسل به عنوان یکی از بیماری‌های شایع در دام و طیور از جمله اقدامات بسیج در استان گیلان است افزود: کمک و خدمتگزاری در فرهنگ، مسائل اعتقادی، اجتماعی، علمی و  امنیتی از جمله کارهای بسیجیان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه بهترین نخبگان علمی کشور از بسیجیان هستند خاطرنشان کرد: شهادت بسیجیان در بخش‌های امنیتی نشان از خدمتگزاری بسیج به جامعه است.

بایرامی با بیان اینکه بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب پیشگام هستند افزود: بسیجیان از ارزش‌های ناب انقلاب پاسداری و در راه تحقق آن جانفشانی می‌کنند.

وی با اشاره به تعیین 5 مولفه اساسی مقام معظم رهبری برای بسیج در دیدار با فرماندهان بسیجی کشور گفت: متکی بودن بسیج در بصیرت یکی از مولفه‌های بسیجیان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: بسیج یک حرکت احساسی نیست بلکه بر پایه دانستن، فهمیدن و بصیرت است و باید حفظ شود.

بایرامی با اشاره به گسترده بودن خدمات بسیج برای آحاد مردم که به‌عنوان دومین مولفه از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد گفت: درب‌های پایگاه‌های بسیج بر روی همه مردم باز است.

وی با بیان اینکه هم افزایی همه لایه‌های بسیج سومین مولفه از سوی مقام معظم رهبری بیان شد تصریح کرد: بسیج دارای سازمان، نظم و ترتیب است و یک بسیجی نباید خودبینی داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه یک بسیجی باید در همه امور به دیگران کمک کند و به اجتماع یاری رساند گفت: مظهر مردم‌سالاری دینی و اسلامی نیز توسط مقام معظم رهبری بسیار تاکید شده است.

بایرامی با اشاره به اینکه مردم‌سالاری دینی و اسلامی تنها شرکت در انتخابات نیست افزود: حضور مردم در صحنه‌های اقتصادی، فنی، علمی، هنری نیاز است چون بسیج از بدنه و متن مردم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تشکیل "هیئت‌های اندیشه‌ورز" یکی از مهمترین کارهای بسیج در شرایط فعلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار